• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Jätte coola ringar.. men inte riktigt bekväma.. det fanns några runda som var riktigt fina.. undera vad de ligger på för pris...
    Linum.. vi har tänkte och ha polkagrisstavar i granen i år.. ffå se hur det går med katten! hahaha

• TezzAmore

God morgon tjejer! En liten fråga, hur många av er har katt igentligen?

• Ab fab

jag brukar sno grannens katt Lisa när jag vill kramas

• Fröken Malm

Vi har ingen katt, men ska skaffa så fort vi flyttar till ett hus!

Både mina föräldrar och svärisar har katt. Plus att N hade två katter innan vi träffades, som han var tvungen att ge bort eftersom han flyttade utomlands. Norska skogisar.

• TezzAmore

Jag har haft katt en gång, men var tvungen att ge bort den pga. flytt. Sedan träffade jag sambon och han tål inga djur! Jag skulle gärna vilja ha en liten hund... är uppväxt med hund och saknar det ibland. Tyvärr går det ju inte så jag får väl helt enkelt fortsätta att ha sambon i koppel!

• Carma07

Godmorgon.
    Har ingen katt, men efter vi flyttat till hus så står både hund och katt på önskelistan.

Avundsjuk på er som har gran. Vill också ha en, men känner att den inte passar in så bra bland flyttkartonger. Men nästa år blir det minsann gran.

• Carma07

Mina föräldrar hade en massa katter ett tag. Då fick de sluta att köpa gran eftersom de gillade att både klättra och leka med julgranskulorna. Busiga katter

• Fröken Malm

Vi ska ha gran för första gången i år!!!

Har inhandlat pyntet utom julgransmatta och julgransfot.....och det allra viktigaste, GRANEN!!!!

• Linum

Jag har två bäbisar! Gösta (gråspräcklig) och Majsan (korpsvart). Blandning mellan vanlig bondkatt och norsk skogsskatt. Pratar och leker precis heeeeela tiden fastän de är 6 år gamla. Helt underbart!

Min föräldrar binder fast sin gran i en krok i taket för att ingen misse ska välta den. Gamla katten jagade stora glaskulor och kläätrade gärna upp till halmstjärnan för att tugga lite...

• Carma07

Fröken Malm: Ja, det är klart. Gran underlättar ju lite. Har ni blivit klara med köket ännu?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?