• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Bauti,

Kommer inte ihåg, men bestämde ni er för Ordenshuset i Johanneberg? Vi ska i alla fall ha julfest med företaget där. Ska se till att vi inte river stället......

• Nides

Hallå tjejer
    Hoppas att vädret har behandlat er väl... Det är sån där smådugg som man blir jätte blöt när man är ute.

Choklad choklad och choklad.. mmm yummi..
    åt sååååå mycket "skräp" igår.. sen klagade jag på valkarna.. hahahahhaaa

Carma: det var askul.. jag gjorde det hos en kompis.. vi skratta så mycket så vi kissa ner oss nästan.
    Nu ska det retusheras(stavas det så).. ska jag iväg och printa ut de... har ingen skrivare hemma ju. oops

• Nides

Fröken Malm: Hoppas att det går bra hos naprappaten.

• Ab fab

hej hopp. eva cassidy har ju en sån fantastisk röst. jag har läst om flera som har haft fields of gold på sitt bröllop- den är vacker!

nu skall jag på ljullunch på råda säteri. det skall bli trevligt.

det läcker in hemma... suck.. jäkla hus....

• TezzAmore

lykke07: Tråkigt med läcka, men mysigt med jullunch!

• bauti

Fröken Malm
    Jag är mycket tacksam om ni låter Ordenhuset stå kvar. Om du skulle få för dig att öva karate, gör då det på andra våningen.

• Linum

Jag har flera skivor med Eva Cassidy, om någon vill låna.

Tezz: Om du inte har alltför bråttom med låten, kan du få den när vi träffs nästa gång.

• TezzAmore

Linum: Åh, det skulle vara jättesnällt! Jag har gått och nynnat på låten hela dagen nu. Googlade för hitta nånstans där man kan lyssna på den, hittade på bla. en gammal BT-tråd från 2003 där en tjej undrade samma sak som mig. Sedan var det även förklarat var "barley" betyder, det är ett säderslag, korn! Så dom går över ett gyllene sädesfält!

• Linum

Glöm inte bort att skicka julkorten innan 16/12! Jag måste pyssla som skrutt för att hinna...

Ska på möhippa för min kusin på lördag (hon gifter sig 27/12 i Arvidsjaur...). Hon ska få skämma ut sig med att klippa lappar från killars kallingar på ett köpcentra i Trollhättan. Jag tycker att sådant är såååå himla pinsamt! Hon kommer inte heller att uppskatta det, tror jag... Om någon hade försökt gör aså mot mig, hade jag rymt. Det skall ju vara en dag som man minns med glädje, inte med skräck och pinsamhet, tycker jag.

• Ab fab

Råda säteri är en höjdare. Jättevackert. Man kanske skulle ha bröllopsfesten där?

Apropos möhippor- den senaste vi ordnade (o en av de trevligaste) var ett pyjamasparty. karaokemaskin, massor av vin och övernattning. hur mysigt som helst

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?