• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Njaee... Det är inte så trevligt att vara på så här dåligt humor... jag försöker att lugnar ner mig litegrann, jag brukar ju inte vara sån här. Snälla säg att det är me*sen som gör detta!?!? Jag vill inte vara häxa... De senaste månaderna har jag fått mer och mer ont vid den tiden i månaden. Hoppas man inte börjar få PMS och sånt nu. En kompis till mig skojade och sa att det var min biologiska klocka som sa åt mig att skaffa barn, haha! Nä, den får vänta litegrann...

Vår bröllopsplanering ligger också lite still nu, fast det är skönt. Jag kände att jag var lite uppe i det blå ett tag. Känns som att man landat litegrann nu. Åtminstonde för en stund!

• Ab fab

linum:wow.. henne vill jag ha inslagen till jul!

• TezzAmore

*tycker synd om mig själv...*

Jag vill ha choklad....

• Ab fab

Önskar dig ett berg av choklad tezz

• TezzAmore

Lykke, tack, det värmer...

• Princessdiamond

*kommer bärande på ett fat dignande av chokladpraliner* :D

är också på smått dåligt humör idag..
    har inte haft någon vidare start jag heller..
    i-landsproblem

• TezzAmore

*smaskar i mig två praliner på en gång*

Jag längtar hem.... inte för att det är speciellt hemskt att vara på jobbet, men det hade varit så mycket trevligare att vara hemma. Vi köpte gran igår, men vi tog inte in den. Måste såga till foten först. Hoppas att sambon kan fixa foten och ta in den idag istället! Jag orkar liksom inte bära upp den för 4 trappor (utan hiss!). Hoppas man får lite mer julkänslor!

• Princessdiamond

var jobbar du Tezz? om jag får fråga ;)

• TezzAmore

Princessdiamond: Hur kommer det sig att du frågar?

• Ab fab

Livet är rätt trevligt. Jag var på stan o blev glad över att jag köpt mina julklappar så jag inte behöver stressa. IdolMarcus var i Nordstan o jag blev så glad över att jag inte kände något behov av att köpa med alla. Köpte sushi- mums. Insåg att jag älskar min sambo verkligt mycket- det var väldigt trevligt

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?