• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Princessdiamond

ovanligt att folk verkar trivas på sina jobb ;)

• TezzAmore

Lykke, man blir ju glad bara av att läsa ditt inlägg! *mys*

• TezzAmore

Princessdiamond: Trivs du själv på ditt jobb?

• Fröken Malm

Hej hopp!

Har gjort mig impopulär genom att visa bilder från vår julfest i fredags...hahahha!

• bauti

Här har det hänt grejor under helgen. Verkar som vi alla har haft en trevlig helg.
    Själv var vi på middag hos in pappa i lördags. I går var det lilla julafton hos svärmor. Underbart att bli bortbjuden med god mat.
    Linus har fott en lillebror. Min syster har fott ta över en liten shitzu, dö söt!
    Dom leker som 17. Kul att få fart på Linus.
    det här med att bli en häxa vid m**sen. Det var jag oxå förr. jag knaprar "Femal", som finns i hälsokosten. Dom funkar. Är inte riktigt så jävlig som jag var förr. Verkar som vissa har lingon veckan samtidigt här, lägg till mig oxå.

• Ab fab

tezz- jag börjar väl bli sentimental så här inför jul .

fr malm- sånt är ju jättekul. ja inte om man var fullast eller om man är chefen som blev fångad på bild medans man försöker klämma assistenten på lämpliga ställen

• Princessdiamond

försöker du leka psykolog med mig?? :D

jodå, jag trivs väl någorlunda..
    men ibland vill man göra annats..
    samtidigt e jag för feg för att söka annat... så ja :)

• Carma07

God eftermiddag på er. Låter som ni alla har haft en härlig helg. Själv var jag jättetrött i lördags och orkade inte annat än att ligga mpå soffan. Sambon tyckte att jag var tillräckligt utmattad för att få smälla i mig choklad. Det gjorde susen I söndags var jag inne och jobbade några timmar så jag kan vara ledig en dag i veckan istället. Väl hemma började vi packa lite inför flytten.

Naturligtvis skulle jag laga mat när jag var alldeles för trött och hungrig och klarade inte riktigt av att öppna konservburken på det sätt som man ska. Det slutade med ett "gott", djupt snitt över tummen. Fick trycka ihop det och "limma" fast såret med blodet. *ursäkta läbbet* Idag var jag iväg till apoteket och köpte nån slags sårtejp för att inte spräcka upp såret hela tiden. En helt fantastisk uppfinning. Jag är imponerad!

• Nides

hallå tjejer.. ser att de flesta haft skoj under helgen. Även om nödlandning lät inte så bra..

Själv så var jag på bio i fredags. Såg den svarta Dahlian. Ganska hemskt att detta har hänt på riktigt.
    Lördags så skulle vi ju fira lille bror. Han fyller egentligen idag men det är ju alltid roligare o fira det på en helg. Hämtade hans tårta på tårthuset. såååå fina tårtor.
    Men hans sambo började få verker så vi fick ställa in hela kalaset. Saken är den att jag tror inte på henne. För att vi åkte dit ändå en sväng eftersom jag var orolig för henne. Då var hon ju hur pigg o lugn som helst. Hon kunde bara ha sagt att hon inte orkade. Men men

Igår var jag oxå på kalas.. jeaj massor med mat.

Hur som helst, idag så har hon öppnat sig nästan 3 cm.. så snart blir jag Faster!!! Jippi!

• Nides

Värker menar jag ju.. hahahaha
    Får ju rätta mig annars så kommer stavningspolisen hit o haffar mig!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?