• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Fröken Malm: Va fort det går! Har ju själv 8 månader kvar. Det känns som det var igår vi åkte ut och tittade på Stora H, men det var ju 5 månader sedan! Alltså lika länge sedan som det är kvar tills ni gifter er!

• Nides

Oh tack allihopa!! Jag har ingen arbetsro. vill ju åka till Östra träffa lillen. Lilla bäbisen.

Oh Fröken Malm, va härligt att det bara är 5 månader kvar... det måste kännas pirrigt....

• Fröken Malm

Herregud......

Niclas väckte mig imorse och sa att det inte blir nåt bröllop.....
    VA?!?!??!?, tänkte jag......
    Jag hade tydligen varit otrogen i hans dröm..... PUH!!

• Nides

hahhahaa... det är faktiskt hemsk med såna drömmar.... Men samtidigt skönt att det är bara en dröm... Do I make any sence??
  • TezzAmore

Nides: Yes, darling, you do!

• Nides

Tezz: jag tänkte faktiskt att jag skulle åka till Mary's blommor och köpa blommor idag. Kanske lite omväg.. med ändå inte...

• TezzAmore

Ja, det kanske kan vara värt den rundturen med tanke på hur bra blommor dom brukar ha där! De håller ju sig fräscha länge! Va roligt att få klämma på liten bebis!

• Nides

Jag pratade med de på engelska tårthuset i lördag angående bröllopstårta. Så nu ska vi boka en tid i februari för provsmakning. yumi..

• Linum

Haha!

Jag vann!

M har nog antagligen bestämt sig för att ta mitt efternamn när vi gifter oss! En av våra vänner skrev nämligen Herr & Fru Å.... på ett kuvert till oss. M tyckte att det var ett omen.

*slår ihop klackarna så det gör riktigt ont*

• Nides

Coolt, tänk om J ville ta mitt efternamn..

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?