• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Förrut så fick man lisebergskort i julklapp här.. de snåla J*****a har har dragit in det så vi får ingenting i julklapp. Ganska sorgligt.. en sån stor företag!!

• Princessdiamond

tycker själv att det ska bli spännande att se om vi får någon julklapp i år :)

• Ab fab

pratade precis med guldsmeden... ibland har man tur. det sten vi hade valt gick sönder när han gjorde ringen så vi får en finare safir till samma pris. tack för det

• Nides

fan va bra!!

Jag ska oxå boka rum nu.. vi få slås om relax avd. hahahaha

• Ab fab

Ja visst är det sjysst pris. 500 kr är ju kanonbra. Relaxen ligger högst upp med utsikt över stan- bubbelpool o bastu. Kanonbra frukost o helt ok rum- inte flashiga eller speciellt stora men helt ok. O med tanke på vad man brukar betala för hotellrum är det ett fynd

• TezzAmore

Jag vill också sova på hotell! Ska föreslå det för sambon...

• Linum

Hej hoj

Nu har jag varit social och delat ut julklappar till mina kunder. Julkaffe, julgodis och julte från Indiska te- och kaffemagasinet. Alla blev jätteglada.

Eftersom jag jobbar själv, får jag ge mig min egen julklapp. Det blev visst några kundklappar över...hoppsan... ; )

• Nides

Jag kom på att jag inte alls kan boka rum... Vad ska man göra av katten i så fall!! Hon kan ju inte vara ensam hemma!!

• TezzAmore

Nides: Inte ens en natt?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?