• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

mycket bättre alternativ att surfa tycker jag. tänk så mycket man lär sig av det!

• TezzAmore

Halloj!

Malm: Skönt att det löste sig, typiskt att det ska krävas en tjej för jobbet!

Carma: Det är verkligen mycket jobb att flytta, men tänk så skönt när allt är klart! Jag vill också ha hus... Får se när det blir. Det är ju grymt dyrt att köpa hus idag...

Nides: Gick det bra med nalle och blommor igår? Hur stor var Nova?

Igår hjälpte jag till att pynta i butiken. Vi satte upp lite girlanger, tomtar och julklockor. Imorse kom det några fotografer som ska fota lite folk med nya arbetskläder i butiken. Typiskt!!! De vill att vi ska plocka bort alla julgrejer! *suck* Jaha, då är det bara att sätta igång och plocka ner?

• TezzAmore

lykke07: hahaha! Ja, det känns inte som en bra kombination! "en beställning till det företaget, så går glöggen runt i tomtelaget!"

• TezzAmore

...hmpf! Blir nästan lite sur på dom här fotograferna! Nu var jag tom. tvungen att ta bort min fina julstjärnablomma som jag har på disken... Fast jag förstår ju dom, men kunde dom inte planerat in fotograferingen lite bättre? Jag menar, tro faen att alla pyntar eftersom det är jul!

• Linum

Just nu är det f*n så mycket roligare att maila, surfa och skriva julklappsrim än att jobba...

Håller på att fundera ut vad man kan göra på ett bröllop som man inte ska på (lät konstigt, men syster och mor skall dit..) Någon som har något bra förslag. Har börjat fila på ett tal, men det kanske är roligare med en sång?

• TezzAmore

Åh nej!! Om de vill ta bort min lilla blomma på disken för att den kommer att synas i bakrunden, så kanske jag också kommer att synas! Jag som har en "bad-hair-day" idag!!

• Linum

Du får teatersvimma, Tezz! Ta dig för pannan och ramla snyggt bakåt, så slipper du vara med på bild. Funkar nog!

• bauti

Åååååå, vilket härligt väder . Känns som en vårdag??? Undra om vinterkännslan kommer??
    Nides. va kul med mini människor. Dom e så söta
    Snart skall jag iväg och visa lägenheten för två tjejer. Hoppas dom tar den, man kan ju få magsår för mindre.

• TezzAmore

Linum: Eller helt enkelt ducka ner under disken när kameran kommer åt mitt håll! Typ, "oj, jag tappade en penna"!

• TezzAmore

Jag har ett litet problem med hur jag ska formulera en grej... min mamma ska ge ett kort till oss och sambons föräldrar i julklapp. Bara jag vet om det eftersom det är jag som har gjort kortet och i det ska jag skriva om själva julklappen. Hon vill bjuda oss fyra på en dagstripp till danmark inklusive middag på båten nån gång när det blivit lite varmare! Hur tusan skriver man det på bästa sätt? Någon som har nått tips?

"Härmed inbjudes T, A, D och O till en dagstripp med båt inklusive middag till Danmark"

Nä, det låter så tråkigt... Hjälp!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?