• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

du menar den prinsgatan o upp???

• Ab fab

Ett litet tips inför julledigheten ( ja inte för Carma... jag antar att husflytten tar det mesta av er tid? fast ni kanske är de som mest behöver rymma*s*)

jag bokade ett rum på Scandic crown för 500 kr natten för två inkl frukost. de har erbjudande från nu till 7/1. Jättetrevllig relaxavdelning. vi skall bo där på nyårsafton- billigare än att åka taxi hem o trevligt att käka frukost. Sen utcheckning var inga problem- det är ju inte så många som kommer 1/1

• Nides

skojar du?? Gud vad mysigt!!!
    Ska boka direkt jag med...

Titta/lyssna.. jag blir så glad av den låten...

• TezzAmore

Nides: Jag älskar deras Crazy me!!

*tittar på filmen och knäpper med fingrarna*

• Nides

japp det var den jag trodde....

Tezz visst blir man glad!!!

• Princessdiamond

ja, det är verkligen en underbar kyrka..
    och den bilden e ju inge vidare..
    man ska se den från sidan eg.. :)

helt plötsligt har de ingen bra bild ens på sin hemsida.. men men

www.svenskakyrkan.se/oscarfredrik/

• Princessdiamond

ni får tydligen själva klicka på knappen "byggnader"

• Ab fab

ja oscar fredrik är fin. jag har varit på konserter några gånger. en irländsk kör som sjöng fantastiskt o med en underbar akustik.

visslat glatt till mysiken- påminner lite om känslan jag får av REM:s Shiny happy people.

Förresten- jullådan från företaget var fylld av lax, ostar, godis, korvar mm mm

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?