• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

hmm... ballonger... har inte partyaffärer sådant. buttricks eller den som ligger på Drottninggatan

• Nides

Mmm men jag tror att det är sån helvetes kö för att ta sig in o ut ur centrala stan!! det få bli blommor o nallen och lite tjejkläder.. jippi!

• Ab fab

Ja det lär vara trångt. igår var det jättemycket folk. jag är så glad över att jag åker pendeltåg o inte behöver bry mig om trafik

• TezzAmore

Nides: Glöm absolut INTE kameran!!

• Nides

Kollektivtrafik är bra!!! Nu är jag hemma.. Vi ska åka snart... ska inte glömma kameran!!!
    Tack tjejer för att ni har orkat lyssna på min tjat hela dagen.

• TezzAmore

Nä, inget tjat från dig Nides! Du får uppdatera och berätta hur det va imorgon! Kram!

• Carma07

Godkväll. Eller kanske ska jag redan nu skriva god morgon för jag kommer ju att bli först ut till morgonen

Grattis Nides till att ha blivit faster. Vad roligt!! Du får berätta mer om mötet imorgon.

Vi kommer att ta sambons efternamn. Min tanke har alltid varit att hitta någon "tråkig" Svensson ed att gifta mig med för då hade den personen inte protesterat att ta min mammas flicknamn som efternamn. Jag hette själv det efternamnet innan mina föräldrar gifte sig, så det känns ju lite mer bekant. Men nu blev det inte så utan har hittat en med ett ganska ovanligt namn, så det får bli det.

• Carma07

Det skulle vara underbart att boka hotellrum med spa och annat mysigt och bara fly undan för en stund, men det finns som sagt ingen tid för det. Det känns just nu jättejobbigt och tråkigt att packa. Det känns inte som en verklighet att vi ska flytta till hus. Har faktiskt inte fattat det ännu. Längtar till nästa vecka då vi gör slutköpet och vi får nyckeln och jag kan strosa runt i huset som jag vill och veta att det är vårt *längtar*

• Carma07

Förhoppningsvis så hinner jag titta in en sväng imorgon och prata med er. Annars får jag göra som idag och ta igen allt på kvällen.

• Fröken Malm

God morgon på er!
    Carma07, vad spännande att ni snart får huset!!! Jag blir alltid sugen på våren och sommaren att ha ett hus med trädgård så man kan sitta ute och grilla. Nu får man nöja sig med balkongen och utsikt över Korsvägen......

Igår var det en helvetesdag på jobbet. Idag kommer 20 väldigt viktiga läkare hit på lunch. Det är bara det att han som skulle boka maten inte gjort det.....så vem fick sätta sig kl 17.15 igår och ringa runt och fråga om det fanns nån mat till 25 pers mitt i julbordsveckan!!! Idag är jag på krigsstigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?