• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Hej hopp.. har inte hunnit vara här lika mycket som man vill.
    Vi få se hur länge man hinner hänga kvar.

Tezz: Oh jag missade Stefan på morgongänget!! Jag tycker att den är heeeeeeelt underbar. Som tur är så behöver jag inte övertala J. Det är hans skiva nämligen. Sen att han inte kan dansa är en helt annan femma.

• TezzAmore

Nides: Har du kanal Lokal hemma? Isåfall kommer repriser av Mycket Nöje idag, kl:14.00 och 23.00. Även imorgon kl: 15.00 och på söndag kl:16.00.

• Princessdiamond

hej hej :)

och god morgon *s*

någon mer som längtar tills om en vecka?? LÖÖÖÖÖÖÖÖN!!! den behövs verkligen :D

• bauti

Princessdiamond
    Det kan du ge dig på.
    Var i Ullared i veckan så slantarna rullade så att säga.

• TezzAmore

Malm: Hur gick det hos naprapaten och snobbentrosorna?

Här får ni ett superenkelt och supergott recept, jag lovar, det är syndigt gott!!!

Smält mörk choklad.
    Krossa ett gäng mariekex till smulor.
    Rör ner kexsmulorna i den smälta chokladen.
    Häll ut allt på en bakplåt klädd med bakplåtspapper och bred ut allt så tunt som möjligt.
    Låt stelna, bryt sedan det i bitar, ät och NJUT!!!

• Princessdiamond

ja, ullared kan ha den effekten ;)

• TezzAmore

Va tomt det var här idag då?

Nån som varit på julmarknad i Haga?

• bauti

Tezz
    Jag e just på väg till Haga. Skall handla goa oljor på Olivolja Ect. Jag kan meddela hur det var där sedan

• Carma07

Halloj på er alla! Har tyvärr inte tid att hänga här idag. (Fast det är det man vill helst )

Apropå möhippor så har jag inte mycket till övers för sådana där det går ut på att skämma ut bruden. Varför ska man straffas för att man ska gifta sig. Jag klarar mig alldeles utmärkt utan någon sådan. Jag är lika tråkig som Linum (tror jag att det var) att skulle jag råka ut för en sådan så skulle jag nog knalla hem och strunta i det. Tråkigt kanske, men det roar mig inte alls.

• Carma07

Fröken Malm:
    Hur gick det för dig och snobben hos naprapaten?

Linum: Har äntligen blivit klar med alla julkorten också. Har precis skrivit i alla och slickat igen kuverten. Tuggar tuggummi nu för fullt för att få bort smaken. Vissa av mina kort är jag inte alls nöjd med eftersom jag också hade perioder utan inspiration alls. Men det får vara så. Dem får ju ett kort iaf. Jag tror mottagaren blir glad fastän man själv inte är nöjd. Det skulle jag bli iaf.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?