• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Hur lågnt har ni kommit med kuberna??

• TezzAmore

Jag fick den länken för nått år sedan och då lyckades jag faktiskt klara av alla banorna, men det tog ett par timmar! Snacka om att inte mycket blev gjort den dagen!

• Ab fab

hur jäkla korkad e jag? det här var inte bra för självförtroende.... suck ...
    vakant efter att sovit i fyra timmar- mår mycket bättre. lite panodil o honung gör susen.

• TezzAmore

Nu ger jag mig på kuberna igen, får se hur det går denna gången ett år senare...

• Carma07

Hjälp, vad ni skriver! Hemma och mellanlandar en liten kortis. Eller försöker verkligen att det ska bli en kortis. Fastnade ju med länken med kluriga kuber. (arrgghh) Kunde bara inte låta bli. Den var ju jättekul.

Fröken Malm: Det låter som ni hade det trevligt på julfesten. Vi ska ha julbord med jobbet imorgon. Det blir nog ganska lungt, tror jag.

lykke: Krya på dig!! Och ta det lugnt. Inte roligt att vara sjuk mitt i julen.

Linum: Var det ikväll som det bar iväg till julfirandet för er? I så fall önskar jag er en trevlig jul. (Så jag inte missar det om du försvinner från BT ett tag?) Vi andra hinner väl att ses här imorgon iaf??

• TezzAmore

Jag är här imorgon! *sträcker upp en hand*

• bauti

Tycker inte om IQ tester. Känner mig så korkad ifall jag inte fattar. j*vla grodor. Men dom var söta
    Har inget tålamod för att sitta å knåpa. Men kan inte låta bli, "kanske det funkar om jag gör så här, eller så här.....

• Nides

Hej hopp....

Då var man på jobbet igeeeeeeeen, men idag bara till klockan 9.00 hahaha
    Sen ska det julhandlas osv.. jippi.. men jag tittar hela tiden hemifrån..

Lykke hoppas att du känner dig bättre idag!!!

Nu ska jag ge min på kuberna igen!! thi thi

• TezzAmore

God morgon mina damer!

Lykke: Hoppas du mår bättre idag!

Carma: Hoppas det går bra med allt packande!

Nides: Hoppas du hittar alla klappar!

Linum: Hoppas du får skoj i Helsingborg!

Fröken Malm: Hoppas all julmat och vin har sjunkit ner och att du mår bättre i ryggen!

Bauti: Hoppas det gick bra med bilflyttningen igår!

PrincessDiamond och
    Alla andra: Hoppas ni får en trevlig dag!

*tjohooo!* "Dam di di dam, idag är dan före dan före dopparedan!!"

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?