• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Little Mermaid

Kikar in och önskar er alla en god jul! Nästa år gifter vi oss!

• Ab fab

god jul på er alla!
    nu sjunger kören o kakfrukosten är serverad!

• Linum

Nu kommer snart tomten!!! ...och Kalle Anka!

...och jag har kollat på Madicken-filmerna. Lyckan är närmast fullkomlig.

God Jul på er allihop!

• bauti

Då var det över. Men kommer att äta julmat minst två veckor. Varför får man alltid så mycket över???
    Men det var smaskens med Janssons å ris ala malta till frukost

Hoppas ni fick vad ni önskade er, för det fick jag

• Princessdiamond

jadå.. fick också sånt jag önskade mig :)

• Linum

Nu är man tillbaka i civilisationen. Är det dags att starta en ny tråd ny?

• TezzAmore

God Fortsättning tjejer!

Behövde inga däck på bilen imorse, det gick bra att rulla jobbet ändå, efter all julmat!

• Fröken Malm

God Fortsättning, brudar!

Skulle varit ledig idag egentligen, men hade lite tråkigt så jag gick till jobbet i alla fall. Ska ta ledigt när det är mycket att göra istället!

Fick ni några fina presenter?

• Ab fab

God morgon
    Tillbaka till jobbet efter nästan en vecka ledighet. Hur sjutton kunde det gå så snabbt? Lite förkylning, julstädning, svärföräldrar, julkalas, bio.

Linum: texten till tomtarnas paradmarsch sjöngs när vi tågade in för julklappsutdelning. Stor succé. tack för hjälpen. Rimmen var också lyckade. Jag vann tävlingen med bästa rimmen

• TezzAmore

Fröken Malm: Va tyckte Sambon om sin Kopps-Dvd?

Jag måste varit snäll i år, fick många klappar! Nattlinne, värmetång för att göra håret vågigt, strumpor, hushållsassistent med mixer (heter det så?) dubbelt våffeljärn, kommer inte ihåg allt... jo, av sambon fick jag även en jättefin röd silkesaktig pyjamas. Jag brukar inte använda pyjamas, men den var riktigt skön! Lite för varm att sova i dock, så det får bli en lördagsmyspyjamas! Förresten, jag kunde inte låta bli att känna mig lite som Hugh Heffner i den, hahaha!

Linum: Efter allt vårt jobb med att göra fina rim, glömde jag allihopa hemma... *suck*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?