• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Fast jag skulle nog vilja åka ändå! Hur stor resväska ska du ta med dig? *hahaha!*
    Är det några roliga personer som ska med då?

• Fröken Malm

Jag ska åka själv, men det kommer vara en del roliga kolleger med på kursen som jobbar på kontoret i London. Sen kommer jag ha sällskap med min nya chef på hemresan......ska bli intressant!

• Nides

Hej tjejer....
    Malm: gud vad skoj med resa och rea i london.

Tezz: jag är helt övertygad om att du är jätte söt i ditt krull!!

SJälv så sitter jag hemma och väntar på att tvätta. Sen ska jag in till nordstan för att lämna tillbaka tröjan jag fick av j i julklapp. :-O hi hi jag ser gravid ut i den!!!

Nyår ska vi fira med några vänner o deras vänner o deras vänners vänner... på semconhuset ute på lindholmen. Det ska bli intressant.
    Måste bara hitta ett par snygga skor till min fina klänning. *suck*

• TezzAmore

Tjenare Nides!

Tack för komplimangen... *rodnar*

Hoppas att du hittar dina skor! De har väl fullt med fina festskor nu, med tanke på nyårsafton. Själv så får jag väl plocka fram stövlarna, ska ut på landet över nyår! Hihihi!

Malm: Alldeles ensam med nya chefen! Perfekt läge för lite "bonding" eller va det nu heter på engelska!

• Fröken Malm

Hahahhaha! Kanske läge för löneförhandlinge efter ett par gin & tonic på Heathrow. Hehe!

• TezzAmore

Malm: "go for it girlfriend"! *svänger med höfterna och knäpper med fingrarna!*

• TezzAmore

Malm: "Har sett i flera trådar att bilder mm eftersöks på Stora Holms Säteri, ni som bor i och runt Gbg kan se en liten snutt därifrån på Kanal Lokal! Göteborgspatrullen har gjort ett reportage om tomtar där!
    Kul o se hur där ser ut på tv tycker jag!"

Såg detta i en annan tråd!

• Ab fab

Min frissa rekommenderade Stora holms julmarknad men den missade jag. Fast jag såg i brochyren att de hade öppnat fik därute. Mysigt ställe att söndagsfika på tycker jag.

• Fröken Malm

Vi skulle åkt ut dit på julmarknaden men glömde helt bort det. Får väl kolla in fiket istället!

Tezz, det programmet kan man ju inte missa, får sitta klistrad framför TV:n!

• Ab fab

ohh om man ändå hade haft fler kanaler... här zappar vi i skogsTV-land. 1,2 o 4...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?