• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

vi får väl ta en fredragsdrink o tänka på varandra.

jag skall på bio i morgon o se paris je t'aime. Åh, det skall bli mysigt! paris är ju lite mina kvarter så vi skall sukta efter Frankrike o kanske dricka ett glas champagne ...

• Fröken Malm

Jag och darlingen ska på James Bond imorgon på Bergakungen. Mysigt!

• Ab fab

va kul. bergakungen var ju en kanonbiograf. tyvärr fick vi inte tag i Bond-biljetter. Jag skulle vilja se den

• Fröken Malm

Nu vankas det lunch, Porcherad spättafilé med räksås. (Inte jag som lagat, har varit nere på lunchrestaurangen och köpt)

• TezzAmore

Malm: Jag var lite skeptisk till denna nya bond, men han var jättebra! Hoppas att ni får kul! Var ute i god tid bara. Vi fastnade hos några mobilsäljare från tre.... tillslut fick vi springa bort till salongen! *muttrar* Det finns så mycket mer att se, vi hade tänkt ta en drink i baren, men han ju inte de...

• TezzAmore

Förresten, Lykke, tack för att du startade tråden!

• bauti

Om tråden stängs gör vi bara en ny

Det låter som alla haft en bra jul i alla fall. Skönt att höra att jag inte var ensam att rulla omkring på juldagen

• TezzAmore

Nej, ensam var du verkligen inte! Jag rullar fortfarande! Jag tänkte ta det lungt med godsaker nu efter jul, men liiiite svårt när de ställer en chokladask på min arbetsplats! Meningen är ju att kunderna ska få ta, men det är ju så svårt att låta bli! Igår käka jag nog tio bitar eller nått, idag har jag varit duktig och bara tagit två...

• TezzAmore

Om tråden stängs ner imorgon tycker jag att vi startar en med samma rubrik så blir det lättare att hitta er jäntor!

• Ab fab

eller skall vi göra det redan nu?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?