• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Håller med dig Linum, fast ibland kan det ju vara bra att veta på ett ungerfär hur det brukar vara vid vissa tillfällen. Det där med etikett brukar jag inte bry mig så värst mycket om, men ibland blir man ju tvungen och får anpassa sig till andra. Som tex. detta med att sambos och gifta inte får sitta brevid varann på tillställningar. På nån fest har man inte kännt nån annan och hamnat långt bort på typ "andra sidan stan"! Jag tycker det blir så stelt då. Bättre att sätta partner i närheten iaf... Oj, va jag babblar på!

• TezzAmore

Lykke: Går du för dan nu?

• Ab fab

Japp. nu stänger jag kontoret (jag har ju varit här själv hela dagen...) - fika, shopping o bio verkar såååå mycket roligare

• TezzAmore

Då får jag önska dig ett riktigt

*Gott Nytt År*!!

• TezzAmore

Nån som är kvar?

*plockar fram kikaren och letar*

• TezzAmore

Hej tjejer! Började känna mig lite ensam... har iiiiiinget att göra på jobbet och lääängtar så tills klockan ska bli halv fem så att jag kan gå hem!

Malm, du skulle till granen på nyår, vad ska du hitta på Princess?

• TezzAmore

granen...... Hahahahaha! Grannen ska det ju va!

• Fröken Malm

Hahah, har ingen gran i min bekantskapskrets så jag började undra lite. En gång såg jag en dokumentär om en kvinna som blev sexuellt upphetsad av träd. Hahah!

Har surfat nästan hela dagen idag! Nu har jag och N till 99% bestämt att bröllopsresan går till Prag. Eftersom Prag är en relativt billig stad tänkte vi att det lönar sig bättre att åka dit för man kan unna sig lite mer lyx i form av god mat, behandlingar, bättre hotell och shopping. Nån som varit i Prag??

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?