• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Hmm... problemet är bara vilken tid det visas! Jag kunde inte hitta någon programtablå för denna vecka på Kanal Lokal...

• TezzAmore

Jag tror inte att jag skulle klara mig utan trean och femman. De har så bra serier där. Fast man får ju mer gjort om man inte tittar så mycket på tv...

• Ab fab

Det är faktiskt en stor skillnad- jag ser så otroligt mycket mindre på TV än tidigare. Sätter mig hellre i läsfotöljen än att zappa. Det känns rätt bra faktiskt. Sen kan jag ju sörja att jag aldrig sett desperate housewifes....

Det är betydligt roligare att bo på hotell numera. Jag kastar mig på TV:n så fort det bara går

• Fröken Malm

Lykke, Desperate Housewives finns på DVD-box. Bara att önska sig i födelsedagspresent!

Förresten, någon som varit på Restaurang Tvåkanten på Avenyn?

• Linum

Goddagens!

Denne kissen börjar bli förkyld... Lagom att börja ett gott nytt år med en snorig näsa...

• Ab fab

Ja det skall jag göra. Jag fyller ju år nästa vecka o förra året fick jag sex and the city boxen

tvåkanten- tyvärr inte på länge men jag hade några kollegor som åt middag där före jul. de var mycket nöjda- kvällen före hade de varit på barriqe o gillade inte det

• Linum

Jag har varit på Tvåkanten. Supermat!

• Fröken Malm

Imorgon tror jag att vår tråd stängs av!

• Ab fab

wow... att det gått så fort. jag är lite stolt över att jag fick tummen ur o skrev tråden *inte det minsta ödmjuk...*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?