• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

God morgon tjejer!

Jag fick en krull/våg/tång/mojäng i julklapp. Dum som jag va fick jag för mig att jag skulle testa den imorse. Det hela slutade med att jag inte hann käka frukost, var tvungen att locka klart. Kan ju inte gå till jobbet med halva håret rakt och halva lockigt! Så när jag kom till jobbet och stod och hällde upp kaffe kom en kollega förbi. Så frågade han om jag tittat på Kalles jul iår. Jaa, svarade jag. Då sa han, såg du den där med dockan som får en spindel framför sig och blir så rädd att håret står åt alla håll?

Hahahaha! Jag visste att det blev lite burrigt för att jag han inte lägga lockarna på plats, men inte sååå burrigt! Hahaha!

• Fröken Malm

Tezz,
    Hahahah! Schysst kommentar!

Igår var jag på stan med två kompisar. På vägen hem stannade jag på Konsum Avenyn och köpte en bytta med strawberry cheesecake glass från Lejonet & Björnen. Såååååååååååååååååååå god! Kan rekommendera varmt....

• Ab fab

det är ju bara att gå omkring hela dagen
    Say mama.... maaa...noooo....

Jag sitter hyfsat ensam på kontoret o har tråkigt. Inte inspirerad att jobba alls. Funderar på att gå hem snart...

• Fröken Malm

Usch Lykke, jag som precis kom till jobbet och ska vara här till kl 18 eftersom jag ska på klass på gymmet direkt..... *suck*

• TezzAmore

Lejonet och Björnen har ju supergod glass! Förra året köpte jag en glasstårta till min födelsedag, den var mumsig den! Fast favvoglassen är äkta italiensk glass. Vi åt det så ofta det bara gick i sommras... den är mycket mjukare än glassen i sverige och smakar lite mer! Fast Lejonet och Björnen har nog (enligt mig iaf.) sveriges goaste glass! Åh, jag längtar tillbaka... *suck* Vi visade bilder från resan i helgen. Tvingade svärisarna att titta igenom typ 800 bilder! Sedan längtar jag tillbaka till London me. Att allt man vill göra ska vara så himla dyrt!!!!

• TezzAmore

... och jag sitter fast här till klockan 17...

• Fröken Malm

Jag ska till London nästa lördag. Kurs med jobbet 5 dagar men jag åker redan på lördag morgon så jag har hela helgen med en kompis som bor där!!! Jihoo!

Ska shoppa i massor, eftersom rean i London är nåt att ha till skillnad från skämtet här hemma där de bara tar fram krafset från lagret.......

• TezzAmore

Åh, Malm! Hur får man ett jobb som ditt? *avis*

• Fröken Malm

Man glider in på ett bananskal!!!

Är det nån tröst om att kursen är lagd till ett ställe utanför London mitt i bushen? =stänga in sig på hotellet på kvällarna och titta på TV.

• TezzAmore

Njae, okey då. Liiite tröst e de nog!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?