• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Malm: De byggvaruhuset i Bäckebol är ju så himla stort också! Sambon kan gå där i flera timmar, jag vill bara springa igenom det!

• TezzAmore

***God Jul***

önskar

TezzAmore!

• Princessdiamond

nu ska jag öppna min julklapp från jobbet :)

• Linum

"God Jul från Skaoune"

Har just sett rymdfärjan med Fågelsångsgubben landa. Trevligt att det gick bra. Min farfar dog tidigare idag, så en upp - en ner ; ) Det var väntat, och det var ju tur att det var idag och inte på julafton, eller på annandagen när hela släkten åker från Trollhättan till Arvidsjaur på bröllop och min pappa är ensam kvar hemma som kattvakt... hmmm... eller på min kusins förra mans dödsdag den 30/12 (det är hon som gifter om sig...) Ja, herregud... Släkten är värst, eller vad säger man?

• Princessdiamond

beklagar sorgen!

• Linum

Tackar och bockar.

Det är inte så farligt. Han var ändå 84 år och dödssjuk. Dessutom tyckte han att livet var ganska tråkigt efter pensioneringen vid 80 års ålder... Rolig gubbe

Har alla rimmat färdigt, slagit ner jultomten, eldat upp granen och lagt köttbullen i gröten?

• bauti

Linum
    Det var inte roligt. Men samtidigt kan det kännas skönt, när han var så sjuk. Han har det bättre nu

God Jul!!!!!!!!

• Princessdiamond

vi har iaf kastat ut vår gran idag.. han va inge rolig längre..
    å nu ska jag griljera skinkan :)

• Ab fab

Hej på er alla,
    julen har klivit in i Lerum. I går inköptes julgran o vi tågade genom centrum med vårt kap. Idag har vi varit i saluhallen, druckit glögg vid viktor rydbergs grav o läst tomten. nu står skinkan i ugnen o doftar gott. nu skall jag sova middag o bada bastu. kvällen skall avslutas med julgransklädning.

Linum- beklagar sorgen men det är ju en gåva att få dö när man tycker att det är dags.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?