• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Är det säkert då att tråden stängs imorgon??

• Ab fab

jag shoppade skor på lunchen. kollade reaskor.... hittade inga o köpte till ordinarie pris... men snygga är det.

vi jobbar väl i morgon också- vi kollar om den funkar i morgon med

• Princessdiamond

jag köpte en jättefin "balklänning" på cubus igår.. 149 kr :)
    tycker om rea :D

så nu blir jag riktigt festfin på nyår *s*
    dessutom lyckades jag få plats i en storlek jag aldrig trodde skulle gå på :) men så sitter den ju nästan som målad på kroppen ;) eller ja.. inte riktigt iofs *le*
    nöjd e jag iaf :)

• TezzAmore

Princess: Det är alltid lika kul att fynda på rean! Synd att jag inte har tid att åka in till stan och kika! Annars tycker jag oftast att det blir som Lykke, att man bara hittar grejer till ordinarie priser!

• Fröken Malm

Mellandagsrean är ett skämt!! De rear inte ut alls mycket, och det mesta är skräp som de letat fram ur nåt mörkt källarlager.

Jag ska "go crazy" med massa bling-bling smycken till min lilla svarta, som jag ska ha på nyår.

• TezzAmore

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Det blir väl jeans och någon snygg topp... Får väl ta fram den där våg/hår/lock/mojängen jag använde imorse. Då kommer ingen att bry sig om mina kläder utan alla kommer att stirra sig blinda på min fluffiga kalufs! Hahaha!

• Fröken Malm

Så du ska till Bollebygd, Tezz, din stackare! Nästan mina hemtrakter ju.....

• Ab fab

jag litar på säkra kort på nyår- svart klänning. Hur trist är det ... men får göra som fr Malm o pigga upp med smycken istället. jag har alltid svarta partykläder...

• TezzAmore

Malm: Ja, det är såååå synd om mig som tvingas fira in det nya året på landet! Kanske kan jag sätta fast lite blingbling på stövlarna? Yiiihaaa!! *svänger med cowboyhatten*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?