• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Ååååh, tack för pussar, FruLlan-gumman!! Du får några tillbaks!

Jag är den med kortast förnamn!

• nu är jag fruL

tjong.... där smackade det till och landade en stooooor härlig puss på kinden. Tack tele den både värmde och blötte ner

aha då tror jag mig kunna gissa vem damen är

• nenne78

nennenaninannaninannananina...

hello girrrrllls!!!! Nu är det fika, sen kommer jag tebax.

• Jessie76

Fika har inte vi här
    Däremot går jag runt å tar upp anmälningar för julfest/julbord på Western Farm i Boden - jättekul! Men nu vart det ett dilemma huruvida vi fick ta med respektive eller inte..... Svårt....
    Fast jag är nog hemsk å säger att jag hellre är utan honom på fest me mina kollegor Blir roligare så

• mary81

morning!
    FruLlan jag tog också emot alla dina pussar med stor glädje. Jag brukar alltid vara glad men usch inte idag, regn, pank och känner mig fet och fruktansvärt ful i håret. Men har äntligen fått tid hos min vän som är frissa i morgon kväll se där nu känns det ju genast bättre när man fick beklaga sig lite

Tellis jobbigt med uppsägningar, vi har haft det likadant här, just nu sitter jag säkert men vet inte alls hur det blir till våren!! och jag som måste spara pengar till bröllopet. Det är verkligen en ständig ångest. I morse sa min lover att vi måste nog åka på vår bröllopsresa efter nästa jul dvs ett halvår efter bröllop pga av pengabrist och att kan måste kanske jobba. Men det är kanske okej att göra så, bara det att jag varit så inställd på att åka iväg direkt. Jaja vi får se det är ett tag kvar.

Vickan
    som du kanske förstår så önskar vi oss pengar till bröllopsresa, men jag vet inte om vi kan önska oss nåt överhuvudtaget eftersom våra gäster måste åka långt (nästan alla fr sthlm) för att komma till vårt bröllop och då känns det dumt att samtidigt önska sig presenter..

nej nu blir det mot kaffemaskinen känner jag

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Kul att ni uppskattar mina pussar
    jag kan s'ga att det gar at en faaaaaaaslig massa vaselin och lappsyl for att leverera dessa mangder pussar. MEN vad gor man inte for er alla raringar

• nenne78

*torkar av allt kladd på kinden* Tack frullan, det värmer!

Våra presenter var också bra:
    -massa presentkort på Ticket (yei)
    -presentkort på MIO
    -kontanter (weee)
    -ett års hyra av en vinrad i frankrike inkl vistelse där en vecka samt 6 flaskor vin från den gården.
    -en egenhändigt smidad ljusstake
    -kakfat, tillbringare och stort fat från det lokala krukmakeriet
    -skål, vitlöksrivare samt saltskål från en kompis mamma som är keramiker (inte samma som ovan)
    -en parterapitupp. Trycker man på vingen spelar den fågeldansen och tar man strypgrepp så ploppar ögonen ut, benen sprattlar och den försöker gala fast det låter mest gurgel.
    -en lita kula med dalarna på

å lite annat smått och gott. Blev förvånad själv, hade skräckfantasier om graverade vaser och annat anskrämligt skit som inte ens kan säljas på loppis.

• nenne78

å jessie
    visst är firmafester roligare utan dem - med all respekt, och jag vill aldrig mer vara med på hans jobbfester heller. Hua!

• nenne78

idag ska jag till ögonläkaren och få min dom. *darrar* Jag börjar nämligen skela mer och mer och nu är det inte bara pga alkoholen! :-s

Sen är det HUSVISNING! Håll tummarna för att det är ett mögelruckel för vi insåg att det har blvit lite väl mycket utgifter på sistonde och vår personliga bankman kommer få spader om vi ska dit igen! Först för att tömma sparkontot till bröllopet, sen för att låna upp på lägenheten till bilen och sen för att förnya lånet på samma lägenhet och en vecka senare (knappt) för att få lånelöfte på ett hus. Vad var det nu P's brorsa sa... "Jaha, skuldfällan växer..."

Tur att jag inte har några studieskulder

• viktualia

pip!

Vickan har som sagt ett nytt snurrigt projekt och hinner inte riktigt skriva i vanlig takt här.

FruLlan - en ledtråd till namnen är att alla inte hör hemma i just den här tråden. Jag tog med några som jag kacklat med i en annan tråd också!

FruLlan igen - det gör väl inget att jag bjuder dig på middag igen... det är ju du som är gäst i hålan.. Bra att du kan på torsdag när maken är på vift. Vad tror du om lite skaldjur och vitt vin?!?! (Givetvis allergianpassade tillbehör)

Majsan - ja det där med pengar är klurigt! Alla våra gäster fick också resa för att komma till bröllopet, men vi fick fina presenter ändå. Helt gratis är det ju inte med resa och en övernattning och jag hade kunnat levt utan presenter - skoj att få dem hur som!

Var är Omsan och Zozo idag då?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......