• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Åååååååååh va tråååååååkiga ni är!!! Vilka seriösa ämnen ni kommer in på hela tiden
    Kom ihåg att man måste dumma sig ibland å fundera på onödiga saker

Kom igen nu - prata snusk eller nåt!! Jag tänker då sätta mig på min man ikväll å få lite skott i råttan - ni då?
    Leffe - kommer du igång eller ska jag vara äcklig alldeles ensam?

• mary81

yeeeeees Jessie jag har väntat hela dan

• viktualia

felåt Jessie!!!

får väl för säkerhets skull tala om att makens och mitt sexliv fått ett uppsving sedan vi gifte oss. det var inte speciellt dåligt innan, men det har verkligen hettat till.. hi hi hi!

• mary81

skott i råttan blir det inget av för min del, merren kom idag

Åh Leffe han har helt gått vilse idag eller ska jag pröva locka på han?

*spanky spanky* leffedarling är du där

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Mary - nu när du har mjukat upp honom (eller tvärtom kanske jag ska säga? ) så är det väl dags att du tar upp vår adventsträff igen? Vi vill ju så gärna att du kommer! JAG är iallafall helt normal.

Vickan - om du ska shoppa först så kanske vi ska säga sen eftermiddag/tidig kväll? Typ 16-17? Så kan vi börja med att häva i oss ett par glas vin så kanske jag också kan akutprata.

• mary81

Nenne
    läste ditt inlägg om otrohet i nån annan tråd, shit vad jag håller med dig! Blev helt äcklad av att man går och blir kär i en kollega några månader efter bröllopet, det låter ju helt vansinnigt.

Jaja men du skrev att du och din man varit tillsammans i 11 år så nu blev jag så nyfiken på hur länge alla ni andra varit tillsammans med era män???

Jag och min blivande har varit tillsammans 9,5 och det blir 10 år nästa år när vi gifter oss. Lika kär fortfarande, eller jag blir nästa mer kär för varje dag om det nu är möjligt

• viktualia

telestubben! det lät som en bra idé... känns lite småruttet att föreslå för kompisen att jag ska få komma mitt i natten hem till dem.. hm...

Vad säger ni andra om 9 december kl 16/17 vid nåt schysst vattenhål i centrala Sthlm?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......