• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Wow!! Vilket hus... Precis som jag vill ha nästan, fast i fel håla
    Går det att inreda vindan tro? Gulligt..
    Jättefint verkligen - hoppas ni får det om ni vill ha det

• nenne78

Jessie
    eller hur!! Det var fina fönster däruppe i alla fall, så förhoppnigsvis kan man göra ett bävernäste där

• nenne78

jag hoppas också vi får det om vi vill ha det Tack för all support! Nu fattas bara en bulle i ugnen så har vi plockat alla vuxenpoäng man kan tänka sig inom 1,5 månad.

• Jessie76

Myyys myys - jag är avundsjuk, för du gör det åt rätt håll.... Dvs börjar med äktenskap, hus, volvo ( ) å sen kidz - smaaaaaaaart

• nenne78

rätt å rätt, vad finns kvar sen då? nej just ja, är det det jag väntat på hela tiden? Att man ska slippa fundera över nästa drag?? MY GOD! Jag är vuxen!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh *springer bort i fjärran*

• nenne78

Jessie76
    fast tänk om det inte blir barn så sitter man där med ett bautahus. Är det då inte bäst att ha gjort det först så man slipper oroa sig!

• Meddelande borttaget
  • nenne78

viktualia
    *s* Du var faktiskt väldigt lik dig, som jag trott att du såg ut alltså Inte ofta man brukar träffa rätt! Fast du kanske har berättat någon gång om din frisyr och hårfärg (glasögonen visste jag) och jag bara inbillar mig att jag är synsk

• Meddelande borttaget
  • nenne78

Oms
    hehehe vi längtar efter landet! Mindre ljud, bättre luft, närmre hem... Å hålan jag är uppvuxen i skulle jag ALDRIG vilja bo igen (huvaligen, som jag skulle sagt det, på riktigt- bondtölp som man är)! Men dit är det fortfarande betryggande 21 mil.

Å förort har jag provat, visserligen Jordbrohettho men ändå.

Billigt är ju ett relativt begrepp
    det är 142 kvm + 70 samt en tomt på 1714 kvm med äppel-, plommonträd och hallonbuskar. Sa jag kakelugn och trägolv, spegeldörrar och massor av walk-in-closets?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......