• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

no snö.... jag vill också ha snö!! Skönt med lite ljus!

• Jessie76

Här har kommit MINST 30 cm snö på typ 2-3 dagar

Sån där julsnö ni vet, tunga grenar som hänger. Det är jättevackert och roligt men inte den här tiden!! Hajjar ni att jag aldrig i hela mitt liv haft så här mycket snö så här tidigt
    Fan vintern blir ju ett åååååååååår!!
    Sån här snö vill man ha till jul istället.

• mary81

go morron!!
    Vickan jag har skickat mail till dig! så du kan väl skicka bilderna snarast, jag vill också börja måndagsmorgonen med vackra bröllopsbilder

apopå snö så nej tack. jag har inte köpt varma skor än så snön får gärna komma efter löningen i november för min del.

Alltså ni fattar inte vilken latmask jag har varit i helgen. Middagsbjudningen till svärmor i fredags tog knäcken på mig. Det blev för övrigt väldigt väldigt lyckat, maten kanon och mycket gott att dricka ööööhhh för mycket förresten.
    Så jag har degat i soffan mest hela tiden, men visst får man väl unna sig det ibland. Min älskling har jobbat och jag har inte orkat höra av mig till nån.
    Fast igår var vi ute och käkade förresten och var och såg Borat på bio hahahhahahaha helt sjukt rolig film

• viktualia

Jessie - men ooooops... du bor ju i Norrlandet.. det kanske är så att man får leva med lite mer snö än vad vi i söder har... öööö eller?!?! fnissar lite!

Nenne och Majsan - jag har mailat er nu!

• mary81

vickan jag har inte fått nåt mail??

• viktualia

då skyller vi på att spray är lite segt.... men du... om du lägger till /brollop.htm i slutet av min hemsidesadress så hittar du rätt!

• mary81

Åhh va fina ni var!!! jag är ganska glad att jag har min underbara dag framför mig

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Hmmm... *liiite förnärmad*Jessie svarar Vickan: SOM JAG SA så har jag aldrig varit med om så här mycket snö såhär tidigt

Ser fram emot ditt mejl Oms - nu kom det

FruuuuuuuuuuuLlan - ho hoooo

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......