• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

ha så kul på balunsen!

Sitter här och äter mars. *flinar med choklad mellan tänderna* mmmmmm slutar om 7 minuter. Bordet är fullt av papper och ordrar så jag tror jag går upp i limningen men ååååh det är ju fredag!

• Meddelande borttaget
  • nenne78

jag siktar på pizza, vin, ett hett bad med en het karl *viftar på ögonbrynen*

• mary81

åh vad härliga saker alla ska göra! Jag vill verkligen gå hem nuuuuu. ska ju bjuda svärmor på middag + svägerska shit är lite nervös. ska dricka ett glas vin så nerverna släpper lite sen går det av bara farten tror jag

• Jessie76

Å jag ska på apoteket...hmmm... sen hem och sen ha tjejkväll /med sonen/ med mamma och syrrorna och barnen... Låter jag förvirrad? Ha överseende, läs Vickans inlägg tidigare
    Oms inlägg behöver ni inte läsa för hon har ingen koll

Trevlig helg snyggosar!

• Telemarkgrrl

Tjohoo, nu har morsan äntligen gått och lagt sig så att jag kan få BT-surfa lite igen. Det har ju gått många timmar sen sist!

Okej att erkänna för maken att man fastnat i BT-träsket men lilla mamma vill jag hålla utanför. Hon har inte riktigt hängt med i tekniksvängen om man säger så och skulle nog inte fatta att man kan "prata" med folk på nätet.

Har haft en trevlig kväll på indisk restaurang där lilla mamsen levde upp för att den 20-årige servitören låtsasflörtade med henne. Gulle honom!

Puss och godnatt!

• mary81

Hej nån där??? Jag är så bakis så jag nästan trillar av stolen Jag måste få nåt annat att tänka på. Gubben är och jobbar så jag är helt själv med min huvudvärk och illamående

• mary81

Tellis
    Vad härligt ni verkar haft det! Bra servitör där

• Jessie76

Hahaha Majsan, det är riktigt! Bakis ska du vara din lilla helgalkis

• mary81

JESSIE!! du får inte skratta åt mig när jag mår så här dåligt... en sån här dag behöver jag massa kärlek.
    Orkar inte göra ett skit idag, regn och rusk ute också
    Ska äta lite rester nu och se om jag mår bättre
    PUSSILUSS

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......