• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

och masjan : så KLART ska du med.
    jag ska sitta medllan dihg och tele och automatprata så kommer ni inte känna er borta. Och med vickan i rummet så kommer det garanterat inte bli tyst och trist...

• Telemarkgrrl

Men Gulle-FruLle vad snällt!! Så vi andra behöver bara sitta och lyssna och le lite rart ibland då??

• viktualia

*asgarv*

FruLlan.... inte f-n tänkte vi på att ta fram KAMERAN då när det var dags att "sova" på bröllopsnatten. Då var liksom fokus något annat... så det är helt OFARLIGT att spana bland våra bilder! fniss fniss. Har inte fått så många än, hinner inte ringa vår "under-vigseln-fotograf", livet snurrar så fort så att jag blir helt YYYYYYYYR! (har inte hunnit tanka över korten från bröllopsresan heller... de sitter fast i kameran....)

Onsdag passar nog mig bäst egentligen. På torsdagskvällen är det risk för att jag behöver kackla i telefon inför helgens sammanträde.

Och till er alla: Träffa mig är helt ofarligt! Och samlas både Oms, FruLlan och jag... tjaaa då behöver nog eventuella tysta möss stoppskylt för att begära ordet...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Men Omsan!! FruLlan har ju inte träffat dig IRL än... och vet inte vilken kackelmaskin du OCKSÅ är!

• Telemarkgrrl

Vickan - åh, klänningen låter jättefin! Måste kolla in det dr Cubus lite mer, glömmer alltid att det finns.

9 december passar fint! Ååååhåååhåååå, vad läskigt.

Ja, undrar vad maken kommer att tro? Han vet ju att jag hänger här, även om jag som en sant beroende försöker dölja hur mycket.

• viktualia

Äsch.... din make klarar nog att du träffar trevliga typer... ha ha... dessutom blir det ju på hemmaplan för dig så då blir det inte så läbbigt. Värre är det kanske för Jessie om hon pallrar sig ner från Norrlandet. Själv kan jag alltid fly till grannstaden... hm...

Om det visar sig att det är fler som kan ses den 9/10 och då snackar i alla fall jag om typ lite käk vid "aftershopping"-tid så får jag nog sy ihop en liten resa åt det där hållet. Har faktiskt redan sagt till min man att jag tänker åka till Sthlm och shoppa julklappar. Jaha oj - var hans svar. Dvs... han är VÄLDIGT härdad av mitt flängande!

• mary81

pratade precis med min älskling och försökte lägga fram att vi kanske ska träffas....

Då sa han bara NU FÅR DU SKÄRPA DIG, du har ju blivit knäpp. och då tror han att ni är blivande brudar också och att vi ska prata detaljer om bröllop när det är själva verket ett gäng gifta fruar som ska träffas för att supa ikapp
    ..och ha trevligt såklart! men jag vet helt ärligt inte om jag kan för nån helg innan jul ska jag upp till jämtland för att hälsa på släkt och besöka kyrkan vi ska gifta oss i..

• nenne78

mary
    åååååh ska du gifta dig i Jämtland??? Inte kyrkan vid stocketitt hoppas jag *avundsjuk*

• nenne78

men OM det är så så är jag självklart jätteglad för din skull för där är det ju så hiiimla fiiiiint!! ÅÅÅÅH vill bo vid fjällen!!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......