• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

majsan... jag är konsult i samhällsvetarbranschen och håller en del föredag/föreläsningar om mina projekt. Det är det som jag lagom klämkäckt kalla "uppträdanden". Typisk torr akademisk humor! (japp jag jobbar på ett universitet)

• mary81

Jessie- du har rätt brädan var riktigt dryg- men jag var drygare
    jag längtade mest efter er och mera sprit

Ok Vickis jag höll på att bli helt orolig att du var en seriös artist hahaha jag tänkte shit henne vågar man ju inte prata snusk med

• viktualia

jag är lite dålig på att dra igång snuskdiskussioner.... senast skrev jag vagina .. men då var det inte nån som hakade på tyvärr...

däremot kan jag säga att vi var pigga på bröllopsnatten.. hi hi... skoj skoj!

• viktualia

Majsan förresten... om du får RIKTIGT tråkigt nån gång... så har du ett lästips här www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1718351.html

Det var vår första tråd och där vi "träffades" eller vad det nu är vi har gjort....

IRL har jag träffat fruLlan och Oms, men inte samtidigt. VANSINNIGT trevliga damer även IRL!

• mary81

läser å läser så jag blir helt skelögd f*n jag har ju inte tid med de här....

• Meddelande borttaget
  • viktualia

akta dig majsan!!! BT är FARLIGT!

Semester var bra! Det hade jag nyss!! hi hi!

Nu ska jag dra hemåt. Min hopplösa mage och jag... jobbar hemifrån imorgon!

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Oms - får inte jag vara med på din lista?! Jag kom ju iofs låååångt efter er gamlingar men jag har ju faktiskt varit här ett tag nu.

• viktualia

men telis!!! du hann väl inte dyka upp förrän i den här tråden... men HÄR är du ju veteran!

pling och plång och sköt om er!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......