• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Hon pippar nog
    Eller så är Leif där och hon bliiir ju så hopplös då

Omsan - då ska jag lääääsa

• viktualia

surt! min superbraiga hemliga mailadress som jag använt till att lägga ut här på BT ska läggas ner! vad är det för stil?!? jag som hittat en schysst svensk webmail med de funktionerna som jag ville ha....blääää jag vill ju fortsätta ha en anonym adress att lägga ut här.. får väl rota vidare...

• mary81

hej alla snyggon jag är tillbaka!

Ni är ju helt tokiga vad ni varit på hugget sen Vickis kom tillbaks. Ni är som duracell kaniner ju

Jag trodde det skulle varit helt tyst på tråden när jag varit borta men näähääda här är det ingen som saknat än

hahahahaha skoja ju

hursomhelst fastnade jag på färjan över till Tyskland igår. fick spendera natten i bur tillsammans med ett gäng nakenråttor. Vakterna grep tag i mig precis när jag tog in min första GT i baren. F*N det blir aldrig mer Zebradräkten alltså. Väl framme i Tyskland blev jag bjuden hem till Schwageneger på fyllepartaj. Han hade sett mig gå av båten och tyckte jag såg så ensam ut. Han körde mig sen till Franska gränsen där jag började promenera mot Paris då jag träffade Brad Pitt som just separerat från Angelina PERFEKT
    så han bjöd på ett par stänkare sen hittade vi en lokalpub där vi slog oss ner och hade djupa diskussioner om livet och när han vill gå ett steg längre tackade jag för mig och traskade vidare..
    Väl framme i Paris träffade jag Zozo med make dom hade just avslutat sin kärleksmiddag så jag vill inte stööra. Sov över hos francosslampan (zozos andra personlighet) Imorse tog jag flyget hem och blev sisådär 5 timmar försenad till jobbet.

MAJSAN SLUTA DAGDRÖM NU OCH BÖRJA JOBBA!!!
    dvärgarna skriker här

• viktualia

majsy!!!! najs! vilken dramatik.... antar att du läste om vad som drabbat jessie.. hon drack upp stora mängder baileys i ett hörn av mitt vardagsrum m.m.

annars är det lugna puckar här... ha ha... JAG är ju tillbaka och du anar inte vad med arbetstid jag har till att hänga på BT... ingen alls... om jag skötte mig.... *suckar djupt*

• mary81

gör allt för att läsa ikapp er galningar
    men vickan vaddå uppträda?? gör du sånt?

• Jessie76

Majsan min buksvägerska!!! Känns som att du och jag är av samma skrot - jag ides inte prata med Brädan, han verkar så dryg. Därför gick jag vidare i livet..... Hehe

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......