• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

nej för faaan frullan, det är klart att vi ska stå på barrikaderna, vem ska annars göra det!!

fram för fri sprit, rätten att allltid bära käpp, gnälla på dagens ungdom och spabesök på arbetstid!!!! upp till kamp, systrar!!

• Telemarkgrrl

Eller dom små olika petit-fourerna som min man och jag åt i levande ljus-sken på Edsbacka krog medan vi tittade varandra i ögonen.... Yummi!!

• Telemarkgrrl

Omsan - lämnade du kvar Majsan i Paris eller?! Hon kanske är uppe i Moulin Rouge och dansar can-can?

• viktualia

Telestubben!!! Spabesök på arbetstid!! You bet! Det vore prima! Hotellet där vi bodde i Mexico hade spa... men en lerinpacknin kostade 70 USD... så jag skippade det.... trist nog!

FruLlan.. hm.. jag har väl inte varit så seriös idag.. har ju mest pratat om spritfest tycker jag.. men men.. det är okej... jag ÄR präktig och lär aldrig bli något annat...

• Jessie76

Usch jag orkar inte läsa allt erat seriösa snack bläää
    Jag har tittat på hus... Huvva, vet inte om man törs?

Får ja nå jobb från dig Omsan? Hur går det med rekryteringen

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

tele:
    som jag förklarade förut...jag är laaaaaaaaaaaaaaaaat
    nån anna får stå på barrikaderna jag sitter hellre hemma i soffan och dricker sprit!

vickan....näääääje inte idag

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......