• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Nej men usch, stackars Vickan! Hoppas att det går över snart! Tur i oturen iallafall att det kom först här hemma, jag har en kompis som tillbringade sin hemresa från bröllopsresan på flygplanstoaletten. Hela vägen mellan Bangkok och Stockholm.

Vi missade vår tvättid igår kväll och nu är det fullbokat ända till lördag kväll, och hur kul är det att tvätta då?! Men det måste göras, tvättkorgen håller på att svämma över. Klart en nackdel med att bo i lägenhet utan egen tvättmaskin.

• Telemarkgrrl

Förresten Vickan, det känns som om jag har ignorerat din lilla invit till dejt i december. Jättejättejättegullig och spännande idé!!! Är bara lite rädd för att ni ska vara så söta och chica och smarta och roliga och pratglada och så kommer Teletubben där och är en tråkig kluns som bara kommer på något att säga när det är för sent.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

pip!

Jessie - jag testade mig både för laktos- och glutenintolerans för några år sedan. Då efter en period av samma dumheter som nu. Samma typ av ont i magen och samma spring till dass. Så jag tror inte att det är det som är felet... troligen borde jag banta, äta rätt och börja träna.... hm....

ååååååååååå Telestubben! Du är den enda som kommenterat min aftershoppingidé! Och jag lovar att jag är en HELT vanlig och rätt ofarlig människa IRL. Har ju som bekant träffat både Omsan och FruLlan och de är också helt vanliga goa tjejer! Så du behöver inte vara rädd.

• viktualia

förresten har jag bloggat om Mexicoresan nu... Omsan kan läsa den på lunar och ni andra har väl min hemsideadress...

.... med undantag av majsan.... och eländigt nog har min jättehemliga mailadress lagts ner. så majsan: om DU har nån hemlig mail som du kan tänka dig att lägga ut här, så lovar jag att maila min hemsidesadress m blogg direkt!!!

• Telemarkgrrl

*sträcker ut armarna och blundar* jag kan träffa er, jag är inte rädd.....

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Vickan - åååååååh, vad härligt ni verkar ha haft det!!! Låter så otroligt skönt att ligga på en sandstrand när snöstormen rasar i Sverige. Och vilka spännande utflykter ni gjort!

• viktualia

omsan.... min make tror att man ska sluta hänga på BT när man är gift... konstigt!!!

dessutom tror han att det är dags att sova nu... ännu konstigare....

godnatt gosgummor!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......