• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

fast när jag har pratat hittills har det handlat om gränsrelationer Sverige - Norge och samhällsutvecklingen i det området. och i Alingsås ska jag prata om samhällsplaneringsmetoder.... så jag jobbar med en väldig mix av projekt...

fast hörrni?!? jobbar jag verkligen idag eller?!?!? hm............

• viktualia

Yijihow eller nåt annat oljud!

Jag kom på en smart sak! Jag måste ju till Sthlm och köpa julklappar!! minsann! Ska bl.a. till www.sallyann.se/index.htm (apropå konsumentmakt).

vad tror ni om "aftershoppning" mys nånstans på Söder kanske andra advent eller så?!?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

hm.... jag tror att det blev lite mycket sthlmspladder här ett tag.... Jessie!!! du får vara med även om du inte hittar till Bröderna Olsson på Söder!

hm.... undrar om jag nånsin åt på restaurang i Lule.... det blev nog bara Max och Frasses för hela slanten...

Tidernas godaste mat åt jag på Källare Kronan i Kalmar minsann. En helt SANSLÖST utsökt lammstek!!!

• Jessie76

Min man är ju kock så jag äter väldigt god mat hemma för bara ett ligg - mohahahahaaa

Klart jag är intresserad Oms, men jag har fan ingen utbildning (administratör och läkarsekreterare bara ) - ville gå Jurist - hjälper det?

Du har ju min mail, skriv gärna vilket bolag och maila mig så jag vet vad jag ska göra??? gulligt av dig isf

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Gracias - mucho gusto señorita Rosita

• viktualia

fniss.... lite spanska där... skoj skoj! jag pratade lite spanska i Mexico.. man får sparka igång sina gamla gymnaisekunskaper ibland... hi hi.. är knappast nån stjärna och pratar mycket hellre engelska.. men jag klarade mig igenom div situationer med hjälp av lite spanska....

pladderfia försöker ju pladdra även på utrikiska och bland annat lyckades vi åka taxi jättebilligt bara för att jag konverserade föraren artigt på spanska! heja pladdermajan Vickan!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......