• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Sussa sött gullgummor!

• nenne78

jag är först! *ritar ett kors i taket*

• nenne78

God morgon!
    thank god it's FRIIIDAAAAAYYYYYY!! *dansar disco*

fy fan. det här jobbet stinker. Jag vill hem!!! Och då har jag inte ens startat outlook ännu...

• nu är jag fruL

hejsan nenne
    För att vara den bitch och party pooper som jag är så...
    JAG var faktiskt först MEN jag har inte skrivit något...bara läst.

Känner mig nere och hade inget att skriva ansåg jag.
    MEN så kom ju du din lilla solstråle och påminde om att det är FREDAG och att jag får åka hem till maken, katterna, vännerna, hästarna och LIVET i staden igen.
    oooooooooooooooooooooooooooh vad skönt

tack nenne

jag är helt klart på en träff i stockholm. Omsan du ska inte vara orolig för att JAG försvinenr när man börjar snacka träffar.
    näe jag fick lite mycket möten och skit igår och hann inte riktigt svara. MEN jag träffas som sagt gärna.
    och tele, skärpt dig, är du bara ens hälften så trevlig i verkliga livet som du är i dina inlägg så kommer du vara en super pingla.

Jessie, nenne och zozo vad säger ni... dags att planera in en resa till storstaden?????

• mary81

go morron!
    *dansar disko* här också
    Fredag I lööööööööv it

vickan du kan skicka adressen till mia.1981@gmail.com det är min jättehemliga adress.....

Idag är inte revisorn här så det blir det BT hela dan YEEEES

• Telemarkgrrl

Goood mörning flickor!

FruLlan - ja, ungefär hälften är en ganska bra uppskattning!

Majsan - du är väl också med på en Stockholmsdejt?! Ju fler, ju roligare!

Nu blir det lite jobb, sen i eftermiddag ska jag till Omsans och Majsans territorium - Östermalmstorg. Lill-tele på äventyr minsann.

• Jessie76

HAHAAAAAAAA Majsan - deeet var najs

Hallå alla snyggingar - idag verkar ni speciellt vackra Vill ta tillfället i akt å önska er en fantastisk fredag om jag inte hinner sedan

Idag känns humöret lite bättre, ser fram emot en lugn helg med mina barn - kramas å hyra film och göra tacos
    Någon av er som har något bra tips på mat att göra MED och ÅT barnen som man själv gillar och som är såpass "helgig"? Min man tycker att man kan göra plättar, korv å makkisar osv på helgen men inte jag inte! Nope, det ska va classy på helgen - så shoot, ge mig tips snälla

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......