• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

GODE VÄRLD vilken galen blandning pladder det är här.. ha ha ha.... barrikader, sprit och rekrytering....

jag fick just besked om löneförhöjning.. prutt.. bara 500 spänn.. har inte nån hög lön från början.. men men.. ska inte klaga för mycket så länge jag har jobb... (har kontrakt till jul)....

• viktualia

Oms - men JAAAAAAAAAAAAAAAG vill också vara med i så fall...hittar säkert nån anledning att dra till Sthlm... vore ju asasuperduperlattjo att träffa FruLlan och dig och de andra Sthlmarna samtidigt! Värsta grejen!!!

*bläddrar i almanackan* Ingen sthlmsresa inplanerad just nu dock....

• Meddelande borttaget
  • viktualia

fnisss... ingen akterseglar Vickan så lätt... ska bara komma på nån bra anledning att dra till 08-land... hm... har som sagt inte nån på lager.. men det går nog att stila på en...

• Zozo

Jag stod pa typ alla barrikader (naja, men en hel del) fram tills jag flyttade till Frankrike. Da hoppade jag liksom ner och var lite trött pa det hela.. men nu börjar det klia i tomatkastartagen igen.. Jag ska bilda Franska TantPartiet För Fri Sprit Pa Jobbet tror jag - FTPFFSPJ! Later lagom seriöst att börja med. Eller Alla DataNördars Rätt Till Obligatoirisk Sovmorgon - ADNTOS!

• viktualia

själv har jag faktiskt seriöst testat politiken.... höll på ganska länge men slutade abrupt för några år sedan och står på barrikaderna på MITT sätt numera. Utnyttjar min konsumentmakt osv.

just förnärvarande jobbar jag i ett projekt som handlar om jämställdhetsfrågor, så nog barrikaderar jag mig ibland!

• Zozo

förresten Omsan.. jag är bade och... dvs jag gillar gourmetmat och nyheter sa länge det far mig att upptäcka nagot nytt.. när det bara är tva korslagda minisparrisar i en jättetallrik för 50 euro fôrstar jag inte vitsen! Jag har haft förmanen (?) att äta pa rätt manga stjärnrestauranger via jobbet och har vâl tyckt att ungefär hälften av dem var värda sina stjärnor.

Den bästa restaurang jag nagonsin varit pa var en liten kvarterskrog i det slitna Pariskvarter där vi bodde i början. Inte alls nagon gourmetmat utan jättetallrikar med god och ânda lite speciell traditionell fransk mat. Suveränt! Nu har de tyvärr bytt ägare och blivit en vanlig sylta.

Jag brukar ga mer efter mysfaktor och bra mat som inte serverar i löjligt sma portioner annars när vi bokar själva med maken!

Och det satavas: "sommelier"

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......