• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Taskigt av Omsan och Majsan alltså!!! Stackars telestubben!! Låter verkligen som en mardröm!

• nenne78

Telemarkgrrl
    tyckte väl det var konstigt med ett så starkt sken från söder - det måste ha varit moonen!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

nenne:
    klart vi är läskiga
    vi är ju häxor flodhästar och annat stort och elakt.
    vad faaan trodde du?
    att vi var ett gäng knypplare från boden eller

näe du aggro kärringar som gärna pucklar på finniga tonåringar med käppen

hit med sprit
    jag ska bara ta ut löständerna först så rinner spriten ner lättare

• viktualia

jag är tapir! det verkar vara ett coolt djur! stor, fet och simmar ibland! that´s me!

och i vårt vardagsrum står det backar med läsk, vatten, lättöl, en låda vin och div lösa flaskor. i vårt spritskåp är det så trångt att man inte ser vad som finns.. men god tillgång till konjak, whisky, baileys, vodka, gin, punsch osv kan utlovas...

• viktualia

åååååå lite småsur... chattar med en kollega som sitter på annat håll.. vi var nära att få till att kunna ses på Lisebergs julmarknad efter mitt framträdande i Alingsås 7/12 (ni har väl bokat in pompomande!!!)... men det funkade inte... Vill vill vill gå på julmarknad... det är så mysigt och MYCKET bättre än Skansens!

• Zozo

HHEEEEJJ girls! Jag VÄNTADE pa er igar.. jag hade tom fatt dem att blinka med hela Eiffeltornet en gang i timmen för att ni skulle hitta!! Sa där satt man själv och försökte förklara för en styck konfunderad make och tre kypare varför man absolut ville ha Groddräkt pa sig. (De tyckte inte att cyklopet var sa klädsamt) FruLlan.. du har nog rätt i att de är lite petiga om kläder...

• nu är jag fruL

ja zozo
    gucci, chanel och jag vet inte allt de tjatade om.
    Vad är det för fel på hederligt svenskt ister
    näe de snobbiga fransmännen ville minsan att man skulle ha franskt chanel och skiiit hrmpf

• nu är jag fruL

förresten så måste du berätta hur ni hade det, vad ni åt, om det var rimantiskt, om det var fulllsatt, om ni hade bra platser, om magondet hade gått över osv

leffe undrar nämligen lite inför nästa besök

• nu är jag fruL

ha ha ha 2600 belongs to meeeeeeeeee

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......