• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

men ta en nykter pilot den här gangen! Sa att ni inte hamnar i Haparanda eller Savonlinna eller nat

• viktualia

neeeeeeeej!! stackars Zozogirl!!!!! himla ruttet att ha ont i magen när man ska äta finmat!!! *tycker synd om*
    själv har jag hittills inte hittat något som dämpar min variant av magont... utom sån där vråläcklig vetediet som finns på hälsokostaffärer...

mjukt tunnbröd är noterat!

• viktualia

vi får väl köra "ytbärgarstilen" och firas ner ur helikoptern... det vore coolt!!

jaaa... jag oroar mig för att helikoptern ska missa Paris och landa hemma i min håla istället... bläääääää i så fall

• mary81

idag skulle jag behövt jobba heltid på BT för att hinna med OJOJOJOJ vad ni är flitiga
    men jag har revisorn här så hinner inte läsa ikapp skiiiiiittråkigt

men glöm inte mig ikväll för jag ska med till Paris och äta romantic middag och dricka vin och irish. tänk vad dimmigt det blir då da

• viktualia

majsan "jobba heltid på BT"

Hm... det är nog ungefär vad jag gör just nu... *skäms*

• mary81

Vickan du har ju abstinens eftersom du vart borta så länge, imorgon kan du gå ner till deltid igen

och kom ihåg att på den här tråden behöver man ju inte skämmas för att man hänger på BT all the time
    Vi ska vara stolta! det visar ju att vi har koordinationsförmåga utan dess like
    jobba, hänga på BT, ta hand om revisorn, prata i telefon, äta, leka med dvärgar aaaaaaahhhhh va härliga vi är

• viktualia

läste lite gamla inlägg.. telestubbens om röststyrningsprogram var ju en höjdare!! det kanske jag skulle behöva idag.. diktera rapport från dass...

HÄR kommer dagens GNÄLL:
    - semestern är slut
    - min mage är dum
    - jag får inget vettigt gjort
    - jag har inte nån trevlig tjejkompis att gå på stan med i eftermiddag på jakt efter festkläder...

• mary81

obs *hjärnan spinnat sig kokhet* för att komma på det rätta ordet
    = jag menar simultanförmåga inget annat

• viktualia

spinnat sig kokhet - fniss.. fin svenska där.... ha ha ha... det är lugnt majsan! jag fattade vad du menade..

och visst krävs det simultankapacitet för att sitta en hel dag på jobbet utan att göra det man ska... *asgarv*

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......