• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Stackars dig Vickan! Det är inget skit som du har åkt på i Mexico då?

• Telemarkgrrl

Oms - hmm, det där med kläder är ju inte så lätt. Men kan jag verkligen ha på mig en sari på fina lyxrestaurangen i Eiffeltornet ikväll?? Kommer inte du och Zozo skämmas för den där röda knubbisen i orange sari köpt för 29 kr på Indiskas utförsäljning då?

• viktualia

näe det tror jag inte.. det känns som ett väldigt bekant magont och inget udda alls... bara stressmage... *surar*

• mary81

Jaha vickan skickade jag "s&ärgen" till dig FÖRLÅT
    han är så jäkla hårdhänt och ska piska en på magen av alla ställen han förstår inte att det är rumpan som ska smiskas
    neeeej usch för honom, jag hämtar tillbaks honom genast *ambulanstjut*

Omsan gillar du hårda tag kan jag buda över han till dig istället ok??

• viktualia

FY på dig, majsan!!! Inte skicka en sån DUM dvärg!!!!

...Vickan.... som SKA börja jobba... vilken timme som helst...

• mary81

Förlåt vickan igen jag vill ge mig själv en örfil men är rädd att snuskLeffe kommer fram då eller vad tror du FruLlan?

Tycker jättesynd om dig INTE roligt att börja jobba efter en underbar semester
    hoppas att magontet går över!!!!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

AJ!!!!
    Jag slog mig just i huvudet... garvade så fruktansvärt åt era tester av BTs filter och diskussioner om slampor...

Jag är definitivt en busslampa eftersom jag bara åker buss hela tiden (info till majsan: jag pendlar med buss till jobbet, 7 mil enkel resa)

/Busslampan!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......