• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

VÄLKOMMEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!!!!!!! Och tillbax hit Å vad vi har saknat dig Frun Grattis igen och åååh vad jag är avundsjuk Men det göööör inget för vi tycker om dej så mycke

FruL - hur känns det idag? Jag är i samma mood som igår men det känns rätt bra å int va ensam på fjälle

• mary81

God morgon bruttor8:) vad skönt det är att hoppa in i tråden varje morgon när man kommer till jobbet, SKITKUL tycker jag

och tack Vickan!, dom har välkomnat mig ordentligt (var lite oroliga att du skulle bli arg annars ) Låter som du har haft helt fantastiskt, åhhh nu är ni väl som nykära turturduvor

Undrar ni hur det gick med Vätten igår?? Ok jag kan berätta detaljerna senare idag, för jag antar att ni vill få er lite frukost först....

• mary81
    skulle det vara, ALLTID gömd bakom solglajerna på morgonkvisten
  • nenne78

VIKTUAAALIIIIAAAAAAAAAHEEEEEEEEEEJJJJ!!!!! *studsar*
    ÅÅÅh det låter som ni har haft det helt fantastiskt!!!!! Välkommen hem och STORT GRATTIS till att ha blivit fru!!!

• Telemarkgrrl

Ååååh, vilken underbar dag det är idag!! Hade ett skittråkigt monstermöte inplanerat mellan kl 13 och 16 idag, funderade på hur jag skulle kunna skippa det men så blev det inställt!! Hurra, nu har jag ju tre oplanerade timmar som jag kan ägna åt riktigt jobb (eller BT .... ).

Zozo - jag glömde kommentera det igår men det är ju jättespännande med flytten. Jag håller tummarna för Gen! Såg dessutom dina hårbilder (från den andra tråden du vet), guuuuud vilken fin frisyr du hade!!! Båda var jättefina men särskilt den från i augusti! Näää, det är helt definitivt så att man måste gifta sig flera gånger, oavsett hur många personligheter man har!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Japp majsan, jag såg att de även förklarat hur man presenterar sig här! Och jag läste noggrannt. Om du inte ids leta efter mina svar kommer de här:

bröllopsstatus: NYGIFT!!!! 28/10 var the B-day.
    ålder 29
    sysselsättning: skum samhällsvetarkonsult typ
    landände: en trist håla 25 mil väster om Sthlm (där FruLlan för övrigt konsulutar ibland)
    djur: Tapir är min nya favvo! Såg sådana på semestern! Döcoola!
    längd 164 och för stora skor... 41

Nenne - oktober är BÄST som bröllopsmånad!!!

*kram på alla*

• Telemarkgrrl

Vickan, på tal om tapirer, har du sett capybaror?! Huuuuuur söta som helst! Det är mitt nya favvodjur, dom ser ut som en korsning mellan ett naket marsvin och en gris!!

Heeeeeej Omsan!! Kul att se dig svischa förbi! Men vad har jag sagt om att jobba för mycket?!?! Gissa varför du har blivit sjuk, din lilla stressade slarver!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......