• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Aha!!!! då är jag med! var det idag! Skoj skoj! JA, jag kommer som sagt! Helikopern jagar väl mig tills den hittar mig.. shoppandes kläder i centrala delarna av jobbstaden...

Zozo - var är du?!?!? Vad önskar du dig i present från Sverige?!? Lakris, kaviar och hårt bröd kanske - något mer?!?

• Jessie76

Hon ska få "Fäbodjäntan" special edition av mig, så det är ingen idé att försöka köpa nåt sånt tyvärr

• viktualia

Telestubben förresten!!! Hur gick det med jobbet du sökte?!??!
    Då när jag inte pompomade...

• Telemarkgrrl

Fäbodjäntan?! Till Zozo som kommer från den skaaaaooooouuuuunnska myllan?! Nä, jag ska ha med mig spittekauga och Akvavit så hon får lite riktiga hemlandsvibbar.

• mary81

NO Omsan östermalm är mitt revir
    RÖÖÖÖÖÖÖÖR ej
    nej nu kommer revisorn f************n

• Zozo

Omsan: Brutus... e det den attande dvârgen det? Varför fick han inte vara med i Snövit? Fast det säger sig kanske själv..han fick väl bara vara med i den barnförbjudna versionen!

Tele: Sari är väl superinne? Jag läste i alla fall just i minsuperduperintellektuella15krsdamtidning att det ALLRA nyaste var kinamorgonrockar till fest, lang eller kort, vilket som.

(I samma tidning läste jag även om den fantastiska 14-ariga studien i man-kvinna-relationer som kommit fram till att om ditt midjematt dividerat med ditt höftmatt ligger mellan 0.62 och 0.80 sa är du räddad. Fran de som ligger utanför intervallet vänder sig männen snabbt! Yippye I'm safe... Snacka timglas!)

Vickan; jag har ocksa djävulusiskt ont i magen. Aj!

• Telemarkgrrl

Vickan - jo, när jag var där så lät det jättebra, dom var så himla positiva och så. Sen ringde dom efter ett par dagar och sa att dom inte hade något uppdrag åt mig (det var ju på ett konsultbolag) men att jag skulle höra av mig om jag fick sparken från mitt nuvarande jobb. (Jag hade berättat att det är uppsägningar på gång här fast att vi inte vet vilka som blir drabbade). Och så sa han att många i konsultbolaget jobbade som underkonsulter.

Så nu funderar jag på om det är så att dom vill ha mig som underkonsult när (om) jag får sparken. Dels så kanske dom tror att jag har lägre löneanspråk som arbetslös och dels kan dom skicka ut mig på uppdrag när dom har något jobb men slipper betala lön till mig när dom inte har något. Eller är det cyniskt att tolka det så?!

Jaja, ingen panik på övre däck än, har inte blivit uppsagd än.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......