• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Senare sejjer *sagt med finsk urkass dialekt* (kommer ni ihåg Tre Kronor - kassler eller vaffan han hette polisen.... mohahaha... "sila sitsnacket" )

Oms, nu blir jag riktigt irriterad på dig faktist - håll i dig! ÄR det verkligen så att JAG, den ENDA riktiga norrlänningen här inne (sorry tele, men jag räknar inte dig FAST jag gillar dig som tusan ) hör till MED FLERA?!?!?! FRÅN början har man harvat i den här tråden och nu är man alltså förpassad till MED FLERA?!?! *hrmpfffffffffffffffffff* säger jag bara

• mary81

PUUUUH revisorn på lunch, då måste jag in och gotta mig lite

Hade totalt glömt att det var idag revisorn skulle komma, hade glömt
    *städa KAAAAOOOOSstökigt
    *klä mig snyggt och porrigt
    *gömma alla tomma sccchppriitflaskor
    *att göra allt som jag var tvunget att ha färdig såsom bokslut och viktiga grejer
    *gömma alla minidvärgar som gömmer sig under bordet och leker lekar med mig

• Jessie76

Skicka dvärgarna till mig och mitt bord så kan jag ta hand om dom medan du har annat besök

• mary81

ok jessie jag har nu satt dom i en taxi ut till arlanda, dom såg riktigt sugna ut att få träffa dig, slickade sig om munnen och kammade håret bakåt

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

pip! jag blir GALEN!!! jag måste verkligen jobba hårt idag. får inget gjort och nu har jag tillråga på allt fått ont i magen.. ont i varianten "vickan har druckit för mycket kaffe och måste sitta på dass" j-lars!!!

bläddrar förvirrat mellan en massa filer i datorn och fattar inte i vilken tråd jag ska dra....

annars majsan: du kan skicka hit några dvärjar också! min rumskompis är inte här för tillfället så jag har gott om plats under hans skrivbord...

• Telemarkgrrl

Oms daaaarling, it's a deal!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

här är det mest trötter som härjar... eller.. hm... kan vi hitta på nåt namn till en dvärj med magont?!? i så fall har den dvärjen bosatt sig hos mig.... och DEN vill jag gärna bli av med!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......