• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan... ååååååååå vad mysigt det lät!!! kan inte du ta sväng förbi min arbetsstad på vägen till Paris förresten?!? vore så najs med smakråd när jag ska köpa kläder!!!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss... mitt svar till Omsan handlade om inlägget med chokladen... inte utbrottet om Östermalm... *garvar*

Näe hörrni! Nu har jag varit ärlig och slängt iväg ett mail och erkänt att jag är en dålig människa som inte jobbat så mycket som jag borde. (dvs skjutit upp mötet som skulle varit imorgon).

Med denna stulna frihet drar jag mot centrum så snart som möjligt.....

• viktualia

tänk på att jag är på jobbet så det är arbetsstaden som gäller. jag är inne i stan kl 16, så du får ta en höghastighetshelikoper!!! 30 mil på 25 min.... fnittrar...

• Meddelande borttaget
  • mary81

omsan!!!!
    jag är faktiskt också östermalmsbo, ändock inte lika snofsig som du kanske
    så då konkurrerar vi om samma område ggggrrrr

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Hahahaa, underbart! Ska det bli cat fight mellan Östermalmsslampan Majsan och Östermalmsslampan Oms nu också?

FruLlan och jag bor på Södermalm men vi har delat upp ön så fint emellan oss. Hon har dom fiiiinare delarna öster om Götgatan och jag har sunkkvarteren väster om. Men jag fick röda linjen som kompensation.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......