• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Vad trevligt Omsan!!! om du ser en zebraoutfit vet du att det är "Majsan in action". jag brukar hålla mig mellan engelbrekt och odengatan så snegla lite längre fram på gatan så finns jag nog där

Men hallå du skulle hämtat upp mig innan du drog till vickan då kunde vi värmt oss med varm glögg tillsammans i helikoptern.

Nu tänkte jag dra hem från mitt seriösa jobb, puuuuhh vilken jobbig dag det varit

• Telemarkgrrl

Ooooooms, jag står ju här och väntar, kommer inte du och helikoptern snart?! Jag fryyyyyyyser!

• Jessie76

Undrar ni vart jag är så sitter jag ute, himla varmt å mysigt så här söderut

• Jessie76

Fan nu ser jag Telis - men vad har du på dig?!?!?! Ska du inte ha mer kläder än sådär?!

HALLÅÅÅÅÅÅÅ - SKA VI INTE LANDA Å TA UPP HENNE?!?!! *flaxar med armarna så jag nästan ramlar*

• nu är jag fruL

näääääääääääääääääj jag missade helikopetern
    och jag som hade tänkt sitta MITT emellan zozo och hennes make och klappa båda på låren
    japp snusk Leffe börjar ta en allt större plats bland mina personligheter...

jessie: tyckte att det var en gryyyyyyyymt bra present du skulle köpa till zozo. Om du ger bort såna presenter så får du mer än gärna komma hem till mig och leffe så klart han älskar falukorv

vickan: kul att du haft det bra! och det är vel självklart att man inte jobbar dagen efter man kommit hem från smekmånad hade du räknat med det ???
    fy bubblan släpp sargen kvinna. Du är gift nu, nu kan du missköta ditt jobb hur mycket som helst maken kommer ändå försörja dig när du får sparken det är ju DET giftemålet går ut på

bråka om frihamnen...
    näe ni.
    jag tillhör kategorin LATA människor. Om ni vill slita ut er med att köra mängd slamperi med busslaster av fyllisar i frihamnen... be my guest.
    SJÄLV är jag en laaaaaaaaaaaaat lyx slampa som gärna ser till att slampa mig så lite som möjligt för bra med stålars. jag menar jag har ju inte tiiiiiiiid med för mycket slamperi. jag måste ju dricka spriiiiiiit också.
    och ska man dricka så mycket som jag, ja då krävs det tid.
    Alltså får tele snusket och slöddret på knivsöder så tar jag den fina slampbiten på östrasödramalmen.
    Så slåss ni....
    jag vill ha spriiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

jessie: är inte längs ner på botten av träsket... bara nästan. Puss på dig för att du frågade

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

morrn morrn
    Ja zozo: hoppas att det var kanon i eiffeltornet och att det magonda hade gått över så att du kunde njuta av den goda maten. Fy vad mysigt.
    fast det är ju klart att det hade vart lite extra krydda om leffe kunnat vara med i sina lädertanga och pillat lite på både herre och fru.

leffe är by the way skitstolt över att ha gått ner till 152 pannor så han ser döläcker ut in sina tanga .... grrrrrrrrrrr
    det ni

fast omsan det ÄR klädkod i eiffeltornet. Jag vet inte HUR många gånger jag försökt gå upp där och VARJE gång tjatar de om att man måste ha kläder
    VARFÖR detta eviga tjat om kläder?
    Ister fungerar också som isolering men ger en finare lite glansig yta. Och vem vill inte vara fin?

• viktualia

Omsan!!!! Jag tror att det var för dimmigt i min jobbstad för att helikoptern skulle kunna landa och dessutom glömde jag ju att säga att ni skulle landa på Stora Torget.... ajajbaja på mig..

Hur som helst... i min nöd utan älskade Omsan och Majsan som tydligen tänkte hänga på... så hittade jag i alla fall en VRÅLSNYGG klänning på Cubus för trehundra spänn. Mörkblå satin med svart band att knyta under bysten. Såååå läcker!!!

Hela kvällen gick sedan åt till att försöka styra in bröllopspresenterna i framförallt köksskåpen. Efter en total omorganisation gick det bra. Nu återstår "bara" en kubikmeter tvätt som förhoppningsvis övergår till tvättat stadie ikväll.

Men nu till saken: DET ÄR SPRITFEST hos mig vid lagom valfritt tillfälle!!!!!
    Dels fick vi en massa sprit i present inkl 3 flaskor fin skumpa. Dels fick vi en massa vin, öl och efterrättsvin över från bröllopsfesten. Wanna come?!?!?!?

• nu är jag fruL

hej vickis
    kul att se att nån har vaknat i alla fall.

är du gaaaaaaaaaaaaaaaaalen
    vågar du nämna att du har massa god alkohol hemma när du VET att jag både är alkoholiserad OCH befinner mig i din hemstad
    Är du inte klooooooooooooooook?????

vickan vickan
    var försiktig med vad du säger
    tänk hur illa det kan bli om du en dag kommer hem och det sitter en aspackad leffe på erat köksgolv, dagen till ära iförd leopardtanga, dregglandes och pimplar er fina sprit!!!!!!!!!!

it might happen
    glöm inte att jag VET vad du bor

• nu är jag fruL

zozo: till din lilla undersökning om BT´s filter kan jag säga att
    PIPPA inte fastnar

bara så att ni vet.

pippa pippa pippa

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......