• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Älskade FruLlan!!! Du är så välkommen hem till oss och supa! Men du verkar ju jobba som en besatt dåre så frågan är väl om och när du hinner?!?

Till er andra som inte varit på IRL-besök i makens och min lägenhet: Spritfest är skoj på vischan!

• nu är jag fruL

vickan min lille plutt
    För DIG kan jag alltid ordna tid.
    Nästa vecka ska jag vara här heeeeeeeeeeeeeela veckan så då kommer jag behöva leka lite... om du vill alltså

• Jessie76

*GÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP* God morgon mina sköna damer - sovit gott?

SHIT!!! Vem fan har dreglat på mig??? Jag har gubbslem i håret....
    Vad har jag gjort??? Hittade just en lapp, men jag fattar inte vad det står Och VARFÖR har jag två pompoms i brallorna??? NÅN som VET nåt??? Hjälp

• Jessie76

FAN, jag kan ju inte komma på spritfest Jag kan ju ALDRIG komma

• viktualia

Jessie... det var DET jag anade!!! Du satte dig i ett hörn i vårt vardagsrum och tullade på spriten som blivit över.... ha ha ... sen när du vaknade till lite så kom du på att du skulle pompoma... "lite sent" jag har ju varit fru i nästan två veckor..... *kram på dig i alla fall*

• viktualia

FruLlan - nästa vecka.. tjaaaa tisdag kanske?!? på torsdag ska vi på begravning (tror att jag skrev om bröllopsgästen som dog söndagen innan bröllopet?!?!) så onsdag och torsdag känns konstigt att dricka sprit på... Men tisdag som sagt?!?!

• nu är jag fruL

jessie:
    Interpol hade något larm om en galen norrlänning som skulle pompomma med baken i natt.... kan det ha varit du????

• viktualia

Jessie: nu har vi hela storyn färdig:

Du smygsöp hemma hos mig... vem skulle annars ha tömt baileysflaskan igår?!?! Sen tänkte du leka med FruLlan som bor på hotell i andra änden av hålan... men kom bara till taket på Statt där du pompomade med baken!!!

• nenne78

*asg*

iieiehehehehehh!!!!!!

• nenne78

jaha, jag svarade på fel sida

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......