• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Susss

Hej hopp!
    Jag har blivt sjukt beroende av BT. Är ledig på måndagar och tisdagar och sitter här nästan HELA tiden. Gör dock lite annat under tiden som idag är det tvätt som gäller. Men får så dåligt samvete!

• Zozo

öh.. vadda avstängd!? Jag har inget HEM längre...!!! Naja, vi far bygga nytt här da! Morrn flickor!

• soffan80

hehe kan bara hålla med , och jag har inte ens en ring på fingret...
    vill inte ens tänka på hur mycket mer tid jag är här då den dagen kommer

• nu är jag fruL

¨Hallojsan tjejor!!!!

Haa ha ha ha har vi skrivit full en hel tråd med bara vesäntligheter och livsvisdom
    attans vad duktiga vi har varit.

Nu är jag tillbaka i Vickans lilla håla igen...
    Jag kan säga att jag ALDRIG har varit så glad över att komma hem till stockholm som jag var i fredags. Fyyyyyyy vad jag ÄLSKAR mitt kära stockholm. Jag giock till och med och log mot folk på centralen. det ställe som jag i normala fall avskyr. Så en vecka i en håla fick min personlighet att bli total knäpp minst sagt

Sen när jag kom hem till vår underbara lägenhet påd et underbara södermalm. Så hade maken ställt en bukett rosor och en flaska bubbel som välkomstpresent till mig. Han var ju inte hemma så jag grät lite av saknad till honom och av kärlek. han är bäst!!!!

Jag bara njöt så enormt av mitt hem så jag missade helikoptern till dig zozo förlåt gumman ... en annan gång

• viktualia

Bra att ni hittat hit Zozo och fruLlan... hoppas nu att Jessie hittar också!

Och ni andra, välkomna till vårt pladder. Vill ni läsa vår tidigare tråd, så finns det en under samma namn... och den läses på egen risk!! hi hi

Frullan... vi ska tvätta på torsdag, men du kanske vill titta förbi på lite mat då?!?

• Zozo

Var är Jessie och Oms?

Hej o välkomna Susss och Soffan80!

• viktualia

Jaaa var är Omsan och Jessan?!?

Saknar er!!! Ni måste hitta hit snarast så att vi kan känna oss trygga!

Och ni måste finnas kvar och hålla mig i handen.. jag är ju inte gift än och idag är det 1 månad och 11 dagar kvar....

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Tjo på dig Omsan!

Ska bli skoj att äta kinamat med dig imorrn! Bra med mobaljnummer också! Man vet aldrig vad SJ hittar på för skojiga äventyr!

• nu är jag fruL

Men hallå!!!!
    jag är nyfiken i en attans strut som ni vet
    vickan ska du till hufvudstaden i morgon vad ska du göra där???
    Japp jag ÄR nyfiken av mig...
    snokis

Apropå middag på torsdag så låter det TOPPEN. Måste bara kolla lite hur agendan ser ut. Jag har tonvis med jobb som måste bli rklart till fredag. men vi hörs ju liksom under tiden...
    mmmmmmmmmmm mat

jag vill också äta kinamat med er
    och dricka champagne med zozo
    och äta kräftor med Jessie

var är jessiue föreesten. Hon var vel inte här igår heller va?
    puss

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......