• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Beckie_

har inte hängt med i tråden, men jag känner igen mig... vi har inte planerat att gifta oss förrän om ett par år, men jag hänger här varje dag! läser inlägg, kollar om det kommit in några nya snygga klänningar o.s.v.
    hjälp, jag e fast! =)

• nu är jag fruL

Mohhhhhhhhhhhahhhhaaaaaaaaaaa
    skrattar som den elaka häxa jag är

Jag blev FÖRST idag!!!! och det är ALLTID onsdagen den 20 september som slår högst PÅ HELA året
    Ha ha ha
    Jag är så attans bäst!!!!

och ödmjuk

Oms: din sång var KANON bra!!!! Så du är också ganska bra. men inte som jag

• viktualia

Vickan hinner MINSANN glida förbi en kort sväng innan avgång till storstan!

FruLlan - grattis och vad fint det blev med alla gubbarna! Nu måste jag också! Ses på middag imorgon?!?

Annars är jag lite galen. Jag har köpt en caketopper. Men alla på kondiset var så himla FULA!!! Så jag pallade inte. Och min m2b tjatade om att vi måste ha en sån... www.kakburken.se/product_info.php
    Ojsan!

Sköt om er, Omsan - har noterat ditt nummer!

Och Zozo - vad i HELA friden ska jag hitta på för att lyckas träffa dig då.. hm...

Och Jessie - var är hon?!?

• nenne78

önskar jag hade tid att vara här, men jag vinkar bara *vink vink*

Hoppas ni får en tokbra dag!

Kära fruL, alla vet ju att det är 21 september som gäller, du är en dag för tidig. *suckar* Släpp sargen och kom in i matchen

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

Vilken sida sover du på i sängen? höger
    vad är det första du gör när du gått upp? kissar
    vad äter du till frukost? olika... gröt om mannen har orkat gå upp före mig, annars mackor eller ock¨å ingenting (slarvigt, jag veeeet)
    har du ngn udda rutin? hur vet man att den är udda?
    hur många program har du öppna på datorn?Just nu 5
    vilken privat sida loggar du in på först? hmm... BT så klart
    och sist emn itne minst - hur ofta kollar du BT per dag? Ständigt öppet och en kik på kvällen om jag har tid.

• Zozo

Morrn! Oh sa kul - enkät igen!

Vilken sida sover du på i sängen? vänster.. sett fran fotsidan
    vad är det första du gör när du gått upp? Erhm... gar och kissar ...
    vad äter du till frukost? mjölk och müesli eller rostat bröd eller croissant (söndagar!) med massor av kaffe
    har du ngn udda rutin? erh.. logga in pa BT när jag kommer t jobbb?
    hur många program har du öppna på datorn? Nu? Bara tva. Annars.. typ fem
    vilken privat sida loggar du in på först? erh.. BT.. näh, kanske pa mailen först!
    och sist emn itne minst - hur ofta kollar du BT per dag? Konstant!!

Annars är jag lite sne pa världen idag! Vi hade precis hittat vara biljetter och allt till Vietnam-Laos-Thailandsresan i november och sa ska de äggen göra revolution! Gaaaah! När vi äntligen bestämt oss vart, när och hur vi skulle resa... Piss!

• nu är jag fruL

zozo: attans dålig timing. men jag tror att det kommer vara lugnt då... Ni komemr få en kanon resa. Själv ska jag be om ledigt i veckan så att vi kan boka i helgen. Blir med största sannorlikhet maldiverna mmmmm

Vilken sida sover du på i sängen? vänster sett från fötterna

vad är det första du gör när du gått upp? snubblar och går och kissar

vad äter du till frukost? leverpastejsmackor!!!!!

har du ngn udda rutin? pratar med mamma varje dag nästan...

hur många program har du öppna på datorn? oj 7...

vilken privat sida loggar du in på först? faktiskt så är det jobbets mail på vardagar!!! inte BT heeeeeeeeeelt otroligt!

och sist emn itne minst - hur ofta kollar du BT per dag? BT är öppet hela dagen. Fy på mig

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......