• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Hahaha! Hejja flickor! Vad i har hunnit med idag!!

Hej till nykomlingarna.. Vem var det som snodde stafettpinnen i längd där??? Det var Nenne va? Vi som kände oss laanga och staatliga (vissa mer staatliga än laanga, andra tvärt om)...

• nenne78

*S* nja, vi är nog alla glada amatörer...

en halvtimme kvar bara, och jag måste hinna sammanställa en massa beställningar till imorgon bitti. Shit pommes frites!

*minimerar BT-fönstret men gluttar in tio gånger på 1 minut*

• nenne78

ooops flera sidor på en gång...

• viktualia

Zozo - det var A.M. som tog var giraffpuma och tog längdrekordet!

nenne är en snäll och totalt galen oktoberbrud som hittat hit.. hon ska bl.a. på bröllopsresa på sin balkong - men hemmabyggd IGLOO.... ha ha ha

• nenne78

av isbitar som jag har gjort själv *stolt*

eller hur var det?? Och VARFÖR??? Du ser, jag måste helt klart gå på nåt...

• viktualia

det handlade om friluftsmässig bröllopsnatt/resa och övernattningsalternativ har jag för mig!

• nenne78

ah *plingar till av poletten*
    jajustja... hehe. Jag blir helt förvirrad och tror först att du bara hittar på (!!) innan jag inser att det är JAG som sagt en massa galenskaper.... *skakar på huvudet*

• viktualia

håhåjaja.. här sitter jag och sliter.. hårt liv... blärk! blir nog en timme till.. har ni övergett mig?!?

• Zozo

Näh, jag är kvar en halvtimme eller sa.. Käkar godis! det var den bantningen!

Mer sprit och godis at folket!

(ev även mer chips.. i synnerhet när folket har mens...)

• nu är jag fruL

hejsan tjejor
    är också kvar...
    måste försöka jobba in lite tid. Men det känns mer som att jag sitter av tid. Får faktiskt dåligt samvete... usch jag kommer ingenvart

Men jag skyller på att jag varit vaken sen 3 i natt, så jag är lite dumihuvudet.
    inte mer än vanligt dock

jag vill oclså ha sprit, faaan vad gott det skulle vara med ett glas vin i kväll. Men det känns som om jag inte varken hinenr eller orkar till systemet. Om det nu finns system i den här hålan
    jo det tropr jag hur ska annars alkisarna klara sig och såna finns ju alltid hur liten en håla än är.

trööööööööötttt

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......