• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

jag är såååååååååååååååå sårad!

• Zozo

Haha.. jamen jag hade faktiskt lunch nu! Och trodde att ni försvunnit allihopa.. Att ni inte gillade den här nya versionen av traden eller nat. Som om den var för modern...

• viktualia

vaddåååååå alltså... det är klart att vi är här och härjar... fast just nu garvar jag mest åt diskussionen om samlagsställningar i fruLlans gravidtråd... KLART intressant läsning... *asgarvar länge och väl*

dessutom har vi redan svängt ihop 2 sidor och 22 inlägg här... känns stabilt!

• nu är jag fruL

ha ha vickan
    jag håller med den diskussionen var kul och intressant
    hoppas att den blir nyttig också

vaddå zozo. jag förstår mig verkligen inte på dina prioriteringar. vaddå äta????? är det viktigare än BT?
    Sen nä`r?
    jag fattar inte

• viktualia

Ang trivsel på jobbet: Jag har just lyckats sno åt mig en skön fåtölj till mitt kontor. Helt nöjd!! Även om jag måste sitta kvar i min kontorstol så sitter jag nu och tittar på en söt gammal brun manchesterfåtölj - klart bättre än den fula besöksstolen som stod där innan.

*nöjd*

• nenne78

*nenne kliver in och tittar sig blygt omkring*

• nu är jag fruL

sen när blev du blyg nenne?

• viktualia

Här får du presentera dig för resten av trådgänget:

Bröllopsstatus, längd, ålder, skostolek och sysselsättning/bransch + plus om du är något särskilt djur!

• nenne78

tack, tack! Det verkar mysigt här inne!

Bröllopsstatus: 18 dagar kvar
    längd: 161ochenhalv
    ålder: 28
    skostolek 37
    sysselsättning/bransch: projektledare på tryckeri
    djur: puma *S* nä jag är nog mer en orangutang

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......