• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Näe.. ingen Jessie igår heller.. mysko!

I sthlm ska jag: luncha med Oms, shoppa prylar till bröllopet och slutligen gå på sammanträde i min del av föreningsvärlden - dvs jag ska ha SEMESTER imorgon! Najs va?

Frullan - bor du på nåt schysstare ställe den här gången?

• nu är jag fruL

jag har inte varit där än utan åkte direkt till jobbet. Men jag hoppas det så in i bängen. men annars byter jag igen till nästa vecka. Jag kommer nog prova mig igenom alla ställen under min turne här

mysigt med semester!
    blir lite avis...
    ska förresten flirta lite med chefen idag för att be om semester till bröllopsresan. jag har egentligen inte en minut att ta ut
    men men jag får vel hota med att vägra åka hit, då mjukvar han nog

• viktualia

fy vad nyfiken jag är nu.. bor du på hotellet med namn på en känd gubbe? eller hamnade du på nåt nytt halvskumt ställe? eller kanske hotellet med samma namn som hålan?!?!?

• nu är jag fruL

ha ha ha
    Skönt att du är precis lika snokigt nyfiken som jag är

nej inte gubben och inte namnet på hålan, jag hamnade åter igen på ett lite skumt ställe... men jag har förhoppningar om att det inte är SÅ illa som det förra. hugaligen.

• viktualia

fniss fniss... jag är så nyfiken så att det är skadligt! hi hi hi!

är ganska arg just nu.. måste gå med mina gamla brillor och blir helt yr i skallen.. isch! får tillbaka mina snygga på fredag om jag har tur... *längtar*

• nu är jag fruL

vad har du gjort med brillorna? Har du varit full och trillat omkull
    elller någon annan kul historia?

hallå var är alla

• Zozo

Urkkk.. maste jobba idag.. Bläh!

• viktualia

det ena glaset har spruckit på grund av dålig limning - inte på grund av några våldsamheter - kan alltså TYVÄRR inte bidra med nån rolig historia... Nu ska jag byta båda till mindre sköra varianter..

.... jag åt lunch...

• nu är jag fruL

vaddå jobba zozo
    jag har nog minsann sett att du har tid med ANDRA trådar !
    jo tack nu är man minsann åsidosatt och bedragen.

På en tisdag
    Fyyyyyyyy zozo

Men tänk inte på mina känslor bara, näe du strunta i mig bara. ha dte så kul med de andra trådarna.
    ja ha nu duger man inte minsann...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......