• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

oms: vickans håla är... ja vad ska jag säga LITEN. Faktiskt rätt udda håla, knappt tillstymmelse till något centrum som ju normalt brukar finnas även i de minsta av hålor.
    Ananars,ja jag har inget att säga... jo, jag funderar vel inte direkt på att flytta hit kanske

Hotellet MYCKET bättre. Fast jag kan ju säga att det är ju inte så svårty att slå det förra stället. Bara jag slipper trängas med mögel i duschen så är jag nöjd
    Dessuom så cyklade jag till jobbet längs en liten mysig stig i skogen brevid kanalen. Så det hela känns bättre...
    Fast jag LÄNGTAR HEM!!!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Suck! Var tanke var just att korsa gränserna...

Flyg till Hanoi (via Bangkok naturligtvis) sedan tar vi oss pa egen hand nerat mot Thailand/Bangkok via Laos för att tillbringa sista veckan pa ClubMed i Phuket (flyg hem därifran via Bangkok).. Och det känns liksom aningens vagat att boka det just nu...

• Jessie76

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Tänkte göra smilisar men det verkar som om NÅGON har använt upp alla!
    Fan att jag inte märkt att Zossan bjudit oss till "De förlovade baguetternas land" men vaffan en annan helg?

Välkomna alla nya galningar - Ni verkar (precis som dom etableradeBTalkisdamerna) MYCKET underhållande.
    Jag kommer dock inte att roa er med nån sång för jag orkar helt enkelt inte, och har ingen fantasi.
    Nu ska jag kasta mat i ansiktet.

KRAMAR till er galningar!

• Jessie76

Nääääähäpp Smilisarna är tillbax men ingen annan

Sååååååååååååååååååååååååååååååååå nu passar det inte helt plötsligt?! Är det månne för att Jessie är tillbax? *fnyser förnärmat och funderar allvarligt på att ta bort BT sidan* :-{

• nenne78

Hej Jessie!
    Jag är en av de nya *vinkar*

håll i dig, för när det väl drar igång går det undan!

*pyser iväg till högen med jobb*

• Jessie76

Jaha *vink* tillbax då....

• nu är jag fruL

skickar ern puss
    kul att du är tillbaks jessie
    hej alla
    är såååååååå stressad

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......