• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Stackars Jessie.... låter som trista åkommor..

Och FruLlan - du kanske behöver en karta över vår lilla stad?!? det kan ju underlätta.. ha ha ha ha

nu sitter jag på jobbet igen. facineras över hur knäppa människor det finns och hur konstiga svar man kan få på enkäter!!!!

• Zozo

Morrn.. gruff gruff.. Naja, jag börjar aterhämta mig fran pms och dyl.. Fy fanken, vad det vände upp o ner pa mig den här gangen da! Jag har varit helt rabiat i flera dagar... (Och njutit av det..hiarr hiarr hiarr!)

Vickan - jag hoppas verkligen att du inte syftar pa VARA ack-a-seriösa enkäter!??

• viktualia

Näe.. jag syftar på mina seriösa enkäter i jobbet. Inte våra fnissiga diskussioner här! (japp, jag jobbar ju som utredare i samhällsvetenskapliga ämnen och har just nu en jättestor enkätundersökning ute...)

idag ska jag försöka träna på lunchgympa också! duktigt va?

näpp...mot kaffemuggen... det är ju förmiddagsfika!

• nu är jag fruL

zozo: Du kanske är gravid ????
    jag har hört att man får förstärkt pms då! fast då borde jujag vara gravid så det är vel inte vetenskapligt.

usch idag har jag mötes race... inte kul... När ska man hinna jobba. Jag måste ju vara här, så när sjutton ska jag jobba?

jessie: Jo jag har kommit upp lite ur träsket... men när jag tänker på bebis så deppar jag ihop igen...

• viktualia

nån som har recept på självdiciplin?!? det går dåligt för mig att jobba idag...

• Zozo

FruL.. njae.. i sa fall har jag mens samtidigt.. och det är väl relativt ovanligt.. Om jag blir gravid kommer jag medd all säkerhet att vara en rabiat häxa i minst 9 manader!!

• nu är jag fruL

vad är skillnaden mot att vara rabiat häxa mot hur häxig du är nu

nej men usch vad jag var på hugget idag då??? kan man ha pms även veckan efter mens och inte bara innan . Eller är jag bara rent av en elak och retsam person
    man kan ju böärja undra...

självdiciplin????
    vad är det....

arbetsmoral....???
    har ALDRIG hört talas om...

• Jessie76

Haha - sån är jag hela tiden Zozo

Tråkigt fruLlan, jag känner lika faktist... Även om det inte känns som rätt tidpunkt just nu så är man så jäkla sugen och ju mer man tänker på det....
    Kämpa på dock - så mycket du orkar (jag menar, det är rätt trevligt att jobba på det )

Jag har ju inte svarat på din senaste enkät Vickan, får lov att göra det strax.

Självdisciplin - nope, never heard of it

• Zozo

Ja jo iofs.. men da har jag atminstone en URSÄKt

• viktualia

det var inte min enkät senast... det var Omsan som skrev en igår förmiddag!

och synd att ni inte hade nåt recept på självdiciplin... får återgå till mitt statistikdataprogram nu... urk.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......