• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

La Suède et sa capitale, ska det da vara men later lite dumt pa franska.. men det kan det fa lov att göra om kära oms nu vill ha det sa!

• Zozo

Ah guud! Jag läste fel pa en av tradarna och trodde det stod "Verktyg för att göra VIKINGAR snygga" Arf arf arf! Jag hann fundera en stund pa det...

• viktualia

OOOOOO KÄRA NÅN!

Vilken fart.. jag bara sprang iväg och tränade, åt lunch, fick ännu ett panikprojekt i knät.. och vad händer när man spanar in här?!? VÄRSTA DRAGET!

Oms... herrn skakade lite huvudet när jag berättade om servetterna... men värre var kompisarna som jag träffade innan mötet.. DE är HELT säkra på att jag är en äkta bridezilla... *fnittar*

Näemen ICA!!! är du tillbaka!!! Jag var tvungen att starta om din tråd och vi har saknat dig SÅÅÅÅ!!
    Ica - jag är trådens mest sociala djur.. har alltså träffat både Oms och FruLlan IRL. Vansinnigt trevliga damer - sagt med lite östermalmsdialekt!

FruLlan: Hemma hos mig får man prutta. Det gör jag hela tiden. *hoppas att herrn fortfarande är täppt i näsan*

Tur att vi sa 19... jag måste jobba lääääänge idag... håhåjaja... "lätt" överlastad med jobb...

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

Cheerful: Tror du vi blev godkända? :D

• fru ica i rutan

*LOL*
    Tjeeeeeeeeeeeeeeeenare Cheeeeeeeers!!! :D Hahaha...ja, Cheers är det fiiiiina gröna bladet som jag sitter o :[ på när vi sätter upp Svansjön i Oups-tråden. Jag har alltså rollen som grodan i dammen i baletten Svansjön, om nån undrar. :p

• fru ica i rutan

*ASG* Cheers & Snart så: Klart ni är välkomna! Cheers är specialinbjuden av moi :p och Snart Så är en tjyyyyvkikare 8) av samma slag som Cheers (som ju är hemlig agent) så du är också stjärtligt välkommen! :D

Jag är :[, och anledningen till att jag ser ut som jag gör trots att jag är en groda, är att jag sitter och sk*ter så jag blir röd i grod-fejset. Tur att jag har min makeup... :p

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......