• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • fru ica i rutan

*vinkar drottninglikt till alla som uppvaktar modertråd-startaren* :p

Jag kan nådigt ta emot alla blomsterarrangemang och chokladaskar i min loooooge sen. *nickar förnämt*

• Meddelande borttaget
  • fru ica i rutan

*tittar förvånat på oms* Grodor har inte skor. Men eftersom jag är från stenåldern har jag fått lära mig att använda kohudar och svepa in grodtassarna i (heter det tassar på grodor? Eller fötter eller klövar eller vad...? ). Jag har storlek 190 i kohud.

För övrigt ligger min damm i Blekinge (Stan med landets näst flesta SD-anhängare enl media...fy fan) och min ålder räknat i människoår är 27. Omvandlat till grodår är det 144 år.

*kwäk*

• Snart så....

Ohhh..vänta ica...du får inte gå än det tar såååå lång tid på en strandad valross att ta sig till looooogen....snart kommer skumpan *pust* det var väldans var långt det var...

• nu är jag fruL

Ha
    grodor akta dig för zozo, hon bor i frankrike och där ÄTER man grodor
    ha ha ha
    hö hö hö elakt skratt*****

fasiken vad många nyisar, kul kul

Tänk att det viktigaste vi vill veta om folk i den här tråden är vad de har för skostorlek
    är inte det lite underligt
    jag menar, hur intressanta är egentligen fötter
    jag kan komma på MÅNGA kroppsdelar som jag anser är MYCKET mer intressanta
    fast det är klart, som kroppsdelarna kanske man inte ska fråga främmande människor om
    fast det skulle vara intressantare
    tycker jag
    och jag tycker om **NAKET****

OMS mycket bra sammanfattning!!!
    helt klart ska vi ta en vinare*** när jag är i sholm härnäst!!!

• fru ica i rutan

Snart så:
    Jag ska se till att beställa fram en skateboard till dig så du kan ta dig fram lite snabbare.... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Zozo

Ja men vad faan ska jag med tva ynka grodlar till!!? ... savida Ica inte är en Grod-alien med fleer lar.. *vaknar intresserat och lystet dräglande till*

• fru ica i rutan

fruL:
    Ha! Jag SA ju att jag skulle fixa folk som drog ned seriositeten här! :D:D:D:D

Jag vet varför det är just skostorleken som är intressant. Det är för att vi är OLIKA sorters djur, och det hade ju blivit diskriminerande att fråga vilken storlek på stjärtfena nån har om djuret ifråga har svans. Eller hur? *förklarar förnuftigt*
    Fötter av nåt slag har ju ALLA djur. Eller nääääää.....!!! Fiskar har inte fötter!!! :D:D:D:D :o:o:o

STOPPA PRESSARNA!!! Vi kan INTE fortsätta med skostorlekarna.
    Vi får välja nåt annat. Förslag? Ögonstorlek kanske?

• Zozo

JAG tycks personligen komma fran landskapet med flest sd anhängare.. hade jag inte utvandrat hade jag nog hängt mig!

• fru ica i rutan

*viftar förföriskt med låren framför Zozo* Du kan inte taaaaaaaaaaa miiiiiiiiiig!!! *skuttar iväg med alla 15 grodlåren sprattlandes omkring*

Jag är en utomjordisk sk*tnödig groda! :[:D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......